Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti: kuinka usein kieroilette/juonittelette?

Vierailija

Esim saadaksenne haluamanne tai muuten vaan. Ja miten; kiristämällä, valehtelemalla, manipuloimalla, uhkailemalla? Ja miksi?

Kommentit (13)

Vierailija

Mielenkiintoinen kysymys, mutta silti saat tylsän vastauksen: En edes muista milloin viimeksi. Elämäni on melko suoraselkäistä ja tylsähköä, ei juonittelulle ole tarvetta. Haluun aika kohtuullisesti, jolloin saan mitä haluan ilman kieroiluakin. 

Nuorena tuota tuli harrastettua vaikka mistä syystä, vapauden, poikien, epävarmuuden vuoksi.

Vuosia sitten tein itselleni lupauksen että lopetan valehtelun ja pyrin olemaan rehellinen. Aika hyvin on pitänyt,

Vierailija

Valehtelemalla ja manipuloimalla joskus. Uhkaamalla ja kiristämällä en ainakaan tietoisesti. 

Paha sanoa taajuutta, ehkä manipulointi jollain tasolla on jopa jokapäiväistä. Kauhean vaikea loppujen lopuksi erottaa "totuuden" kertomisesta pientä muuntelua. Totuushan on jokaiselle omanlaisensa. 

Vierailija

Rehellisesti: Hyvin usein mielessäni. Mutta en koskaan käytännössä. Eli siis jos loukkaannun tai suutun jollekin, niin saatan purkaa sitä mielessäni suunnittelemalla vaikka ja mitä kierouksia, mutta en niitä ikinä toteuta.

Vierailija

Lisään kyllä vielä, että minun mielestä jokainen manipuloi ihan tiedostomattomastikin. Se on meidän ihmisten tapa kommunikoida; yritetään vaikuttaa toisen ajatuksiin ja tunteisiin.

7

Vierailija

Aina miesten kanssa : jos oikeasti tykkään, en koskaan näytä sitä vaan sanon välillä tapaamisiin ei tai muuten vaikutan ettei mua niin kovasti kiinnosta.

Vierailija

En koskaan, mutta taitaisin sellaisen jos tahtoisin, joten sen takia näen kierojen ihmisten ytimeen olematta itse sellainen. Mulla vaan on älyä, myöskin tunneälyä, yhdistelen asioita taidolla, joten näen kierojen ihmisten ytimeen hämmentävällä tarkkuudella.

Vierailija

En kieroile. Tai sitten en ymmärrä kysymystä.

Paljon muita paheita minulla on, mutta ei juuri tuota. En ymmärrä, mitkä haluamani asiat olisivat kieroilulla ja juonittelulla saavutettavissa.

Vierailija

En koskaan. En edes tiedä, miten se tapahtuu! Siis osaan kyllä valehdella (vaikka yleensä vain töksäyttelen suoraan), mutta en tiedä, miten saisin vaikkapa kaksi ihmistä toimimaan toisiaan vastaan tai muuta sellaista. En ole koskaan ollut kovin kiinnostunut ihmisistä, niin en ole laittanut tällaisia asioita merkille.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat