Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selvisi että ihastukseni on julkkis

Vierailija

Törmään säännöllisesti eri paikoissa erääseen mieheen. Aina hymyilemme toisillemme ja muutaman kerran mies on ohimennen heittänyt jotain kommenttia minulle (esim eräällä keikalla seisoimme vierekkäin ja hän kyseli vähän fiiliksiäni ja kerran juttelin yöllä kadulla kaverini kanssa, mies tuli kommentoimaan juttujamme lyhyesti).
Emme ole kuitenkaan koskaan esittäytyneet tai jutelleet kunnolla.
.
Olen ollut nyt puolisen vuotta vähän ihastunut tähän mieheen. Tämä varmaan kuulostaa oudolta, mutta mies on hyvännäköinen ja vaikuttaa pyörivän kiinnostavissa porukoissa. Olisi hauska tutustua. Mies tuskin on kovinkaan kiinnostunut minusta :D
.
Kaiken lisäksi törmäsin juuri netissä miehen naamaan ja sitä kautta löysin hänen tekemäänsä musiikkia. Ei ole mikään valtamediajulkkis, mutta tietyissä musapiireissä tuttu nimi. Hänen musalevyjään myydään normaaleissa levyliikkeissä.
.
Harmittaa, pidin ihan taviksena. Mutta hän onkin liian cool minulle eikä minulla ole mahdollisuuksia.

Kommentit (5)

Vierailija

Joo, ei tule mitään tuosta jutusta. Sulla on liian huono itsetunto, ja asenteesi on naurettava, jos pidät häntä automaattisesti jotenkin "parempana"/"ylempiarvoisena" heti kun sait tietää, että on "julkkis". Suhteenne ei tuosta syystä tulisi ikinä olemaan tasa-arvoinen. Unohda.

Vierailija

Teillä vaikuttaisi olevan ihan yhtäläinen kiinnostus toisiinne. Älä nyt rupea hermoilemaan sen takia, että yhtäkkiä sait tietää hänen olevan "julkkis". Yritä vaikka unohtaa edes tietäväsi koko juttua. Älä ainakaan rupea päin naamaa fanittamaan, vaan et ole tietävinäsi asiasta. Jos mies kysyy, etkö tiedä, kuka hän on, niin kysy, tietääkö hän, kuka sä olet. ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat