Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lainasin autoa -> kaveri ei palauta ajallaan

Vierailija

Lainasin tänään aamulla autoa kaverille joka sitä pyysi aiemmin lainaan. Se piti palauttaa 12 jälkeen. Meni menonsa jälkeen kaverilleen, ei ilmoittanut minulle mitään. Sanoin että tuo viimeistään viideltä auto takaisin. Ei tuonut. Kello on nyt tämän verran ja kaveri vasta matkalla. Teki niin mieli vaan ilmoittaa auto varastetuksi. Jos tämä käy jatkossa (saan kuitenkin lainauksesta vähän rahaa joka on tarpeeseen enkä tänään tarvinnut autoa, mutta vituttaa äärettömästi ettei sitä palauteta kun on sovittu), niin mitä teen?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

En mäkään lainaa koskaan autoa. Mun miehen lisäksi maailmassa on yksi ihminen, jolle olen antanut autoni. Eikä se edes ole mitenkään hieno ja kallis, mutta jos jotain sattuu, niin vakuutusrahoilla ei edes samanlaista saa ostettua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ilmoita autoa varastetuksi? 

Voisiko niin oikeasti tehdä ja miten se toimisi?

Ykköstä silmään ja talla pohjaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ikinä en lainaisi autoani kenellekään, en missään tilanteessa tai mistään syystä. 

Mä olen lainannut vaimolle 3 kertaa, onneksi hänellä on nyt oma auto niin ei tarvitse enää lainailla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et tarvinnut autoa mihinkään, mutta silti vituttaa äärettömästi.  On sullakin murheet...

No voi kyllä kun ei sovitusta pidetä kiinni. 12.30 piti olla auto pihassa. 14 aikaan sain tyyppiin yhteyden että on kaverillaan, sanoin että tuo auto pian. Ei vastannut. 17 asti soittelin välillä. 17:10 laitoin viestiä onko jo matkalla, "en", sanoin että lähdetkö nyt heti kiitos, "emt". Ja ei lähtenyt. Nyt palautti auton, helvetin ylimielisenä "sä annoit ite ton auton mulle lainaan, älä valita, vittu ei sil oo nyt mitään väliä vaiks en sitä tuonu". Ei minkäänlaista pahoittelua ja suuttui mulle siitä, että olin vihainen. TOTTA HELVETISSÄ OLEN.
t. Ap

Vierailija

Minäkään en lainaa enää koskaan autoani. Lainaamisesta tavarat eivät parane vaan päin vastoin. Jos on joku naarmu tullut oveen, se kuitataan vaan hymähdyksellä "sattuuhan noita". Kukaan ei todellakaan tarjoudu korvaamaan pieniä pintavaurioita tai ei edes vaivaudu siivoamaan autoa lainaamisen jälkeen, puhumattakaan pesemisestä.

Autovuokraamot on sitä varten, sieltä vaan hakemaan jos autoa kaipaa.

Vierailija

Minun ystäväni harrastaa myös tällaista autojen lainailua. Ajelee huvikseen ympäriinsä ja keksii ihmeellisiä selityksiä, miksi ei voi autoa palauttaa ja naureskelee auton omistajalle. Kehtaa vielä ihmetellä, miksi minä en anna hänelle autoani..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat