Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaverini huijaa yhteiskuntaa

Vierailija
11.11.2015 |

Se tuli ilmi minulle ja osoitepalvelusta katsomalla asia varmistui.
Perhe on hajoitettu eri osoitteisiin ja todellisuudessa he asuvat kaikki samassa.
Ilmeisesti tämän perusteella sitten saa etuja mm. kirkosta.
Tuli mieleen tuosta ketjusta joka liittyy jouluun (ovat tietysti saaneet lahjatkin ilmaiseksi).

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitähän tuossa säästää, jos molempien pitää kuitenkin maksaa vuokransa tai osa siitä? Toinen asuntonhan voi olla vaikka perintöosake tms? Ei se ole huijaamista, jos tosiasiassa kuitekin asuu toisessa asunnossa, eikä siellä asu sitten pimeästi joku ihan muu tyyppi.

Ei ne mitään vuokraa maksa. He omistavat kaksi asuntoa ja toisessa ei oikeasti asu ketään.

"

Mitäs huijaamista tuossa on? Monella on kaksi asuntoa jo työn takia. Minulla on kaupunkiasunto ja käyn siellä silloin tällöin ja olen kirjoilla, maksan vesimaksun ja yhtiövastikkeen, vaikka suurimman osan vuodesta vietän omistamalla sukutilalla maalla. Myös miesystävälläni on oma kaupunkiasunto, vaikka viettää suurimman osan ajastaan kanssani maalla.  En luule syyllistyväni mihinkään rikokseen, tosin en saa mitään tukia.

Kehottaisin ap. kipaisemaan Kelan sivuilla, ettei tarvitse kirjoitella mutua, näin tein minäkin ja siellä ihan suomen kielellä kerrotaan omistusasunnon asumistukea saa yhtiövastikkeeseen ja mahdolliseen asuntolainan korkoon, jonka ystäväsi maksavat joka tapauksessa, asuivatpa he huoneistossa tai eivät.

Yksinhuoltaja tukia ei ole edes erikseen olemassa, ainoastaan lapsilisäkorotus muutaman kympin, joka maksetaan silloin jos lapsen vanhemmat eivät asu yhdessä ja lapsen elatusmaksuvelvollisuus on lapsen etävanhemmalla, vaikka lapsen äiti asuisi uuden miesystävänsä kanssa. Eikä se tosiaan ole tukien huijaamista, koska elatusmaksu tulee toiselta vanhemmalta.

Kerro ap. lisää, mihin huijausväitteesi perustuvat vai oletko vain ilkeämielinen ja kateellinen ystävällesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla