Tyttö sitten otti septum-lävistyksen ilman lupaa..
Tytär siis 16 v. Melkein haluaisin käskeä ottamaan pois mutta onkin minun yllätyksekseni aivan upean näköinen. Olen aina ollut lävistyksiä vastaan mutta tuo on oikeasti kaunis, ottaisin itsekin mutta olen jo 41 vuotias, ei ehkä sopisi minulle yhtä hyvin. Tämä kuitenkin avasi silmäni, lävistykset eivät olekaan niin kamalia:)
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota kalulävistys ja vaadi rouvaa ottamaan kivat alapään huulikorut. Sitten on kiva kun metalli hinkkaa toisiaan vasten. Henk. koht. jos joku tulee hakemaan minulta töitä ja on näkyviä lävistyksiä tai tatuointeja niin saa jatkaa matkaa jo ennen haastattelun alkamista.
Kannattaa varoa, että et ainakaan sano tätä sille haastateltavalle, koska sen jälkeen olet syrjinnän vuoksi oikeudessa.
Menee samaan sarjaan kuin pukukoodi. Työnantajalla on oikeuis edellyttää tiettyä siisteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota kalulävistys ja vaadi rouvaa ottamaan kivat alapään huulikorut. Sitten on kiva kun metalli hinkkaa toisiaan vasten. Henk. koht. jos joku tulee hakemaan minulta töitä ja on näkyviä lävistyksiä tai tatuointeja niin saa jatkaa matkaa jo ennen haastattelun alkamista.
Noihin alapään lävistyksiin en todellakaan ota kantaa, mutta kyllähän esim. kovin lävistetty ja tatuoitu henkilö vaikka tilintarkastajana ei herätä suurta luottamusta ammattitaidosta, eikä ihan helpolla pääse ko. toimistoihin töihin.
Nykypäivänä lävistykset ja tatuoinnit eivät yleensä kerro yhtään mitään henkilön kompetenssista (paitsi jos naamaan on tatuoitu joku ha-ka-ris-ti, niin ehkä sitten). Kyse on estetiikasta, josta jotkut pitävät. Miksi näissä asioissa pitäisi mennä ahdasmielisten ehdoilla?
Minkä pankin pankkiiri olet? Voisin vaihtaa sinne.