Pesetkö jauhenlihan ennen kypsennystä?
Kommentit (3424)
Tavalisesti pesen tummien vaateiden kanssa yhdessä. Tulee kaikki samalla. En ole kokeillut valkopyykin kanssa. Jos muutakin pestävää, kuten perunat, hyvä yhdistää, nin tulee täysi konellinen.
Vierailija kirjoitti:
Jep! Fairylla.
Minä pesen astianpesukoneessa.
Oesen jauhenlihan paistamisen jälkeen ja sit pannulle ja maustan.
Se rasvan määrä on ihan kauhee mikä siintä irtoo paistamisen yhteydessä ja se maistuu ihan kauheelle.
Tiskialtaaseen kannattaa laskee kuumaa vettä ja fairya ettei putket mee tukkoo.
Galevauvalle taas parin biisin ainekset kasassa kyllä.
Mutta asiaan: aiemminhan se riitti, että pesi jauhenlihan kunnolla, mutta nykyään kun käytämme ruoankotiin kuljetuspalveluita, olen huomannut että ei tule sillä tavalla puhdasta kuin aiemmin. Ilmeisesti se kuski pitäisi pestä kanssa, mutta se on osoittautunut välillä ihan pirun työlääksi. Edellinenkin piti golgata, ennen kuin sain sen raahattua kuraeteiseen höyrypesulle. Miten olette muut toimineet niiden kuskien kanssa.
Juu, tottakai pesen. Mulla on sitä varten hankittuna pulsaattoripesukone tuolla autotallin nurkalla, sinne vain nakkaan suoraan kauppareissulta tultuani. Siinä koneessa on aivan ihana se linkoussysteemi: Kun niitten telojen läpi muutaman kerran jauhenlihat veivaa niin tadaa, mulla on valmiita lehtiphvejä. Ei muuta kun pannulle ja eiku syömään.
Ja minä kun en syö tyytymätöntä rasvaa ollenkaan. Kaiken pesen pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka käyttävät sanaa "jauheliha" ylimääräisellä n-kirjaimella, ovat kyrpäkasoja.
Kyrpäkasoja niin kuin sinua näyttää aihe kiinnostavan
Ne on kyrpänkasoja. Kyrppä on sellainen pieni pitkulainen otus, vähän kuin tunnetumpi serkkunsa mutta veemäisempi ja sosiaalisesti kömpelö.
Minä olen tarpeeksi rikas ostaakseni valmiiksi pestyä jauhenlihaa.
Intialainen palvelijani hoitaa asian. Onneksi Jauhi ei ole pyhä eläin.
Että on hauskaa!!! Voiko mikään ollakaan näin hauskaa!!! Ei ollenkaan väsynyttä ja kulunutta, vaan ha us kaaaaa!!!!
Joo,ensin esipesu,sitten 90 asteeseen pyörimään.Ihanko TOSISSASI kyselet tollasia,vai PIRUUTTASI?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka käyttävät sanaa "jauheliha" ylimääräisellä n-kirjaimella, ovat kyrpäkasoja.
Kyrpäkasoja niin kuin sinua näyttää aihe kiinnostavan
Ne on kyrpänkasoja. Kyrppä on sellainen pieni pitkulainen otus, vähän kuin tunnetumpi serkkunsa mutta veemäisempi ja sosiaalisesti kömpelö.
Onko tuo kyrppä samansukuinen otus kuin norppa? Sekin on muodoltansa pitkulainen ja vikkelä liikkeissään.
Minä suoritan lumella pesemisen. Hakkaan ja pyörittelen hangessa ja annan kuivua.
Minä pesen pyykkikoneessa 40 astetta linkous päälle, käyttäisin samassa koneessa olevaa kuivaustakin mutta se on rikki.