Pesetkö jauhenlihan ennen kypsennystä?
Eli pesettekö jauhenlihan ennen kuin kypsennätte?
Kommentit (3424)
Joo, ja ensin tietysti kuorin sen. Mitä mieltä olette, voiko syödä kuorineenkin? Säästyisi vähän aikaa.
Kärcher valmiina joka syönnillä. Pesen painepesurilla niin ei jää pöpöjä
En pese mutta mulla on pieni pili.
Pesen myös vehnäjauhoista gluteiinin pois.
Kiehutan Fairyvedessä ja sitten kuivatan uunipellillä.
Käytän pikaisesti hienopesussa.
Ei sipulia myöskään kuuloteta, vaan kuullotetaan!
Ärsyttää, kun ei osata Suomen kieltä.
Sikalihan laitan taas 60 pesu.
Kun huuhdot jauhenlihan, saat oikean vastauksen sitten, kun loka-auto tulee avaamaan tukkoista viemäriä. Rasva tarttuu putken pintaan kerta kerralta yhä enemmän, kunnes mikään ei mene läpi.
Jeesus mä oon niin kateellinen tälle tRollille että pakko alkaa pesemään. Pesen myös munat.
Itse pesen pesukoneessa 90 asteen ohjelmalla setelien seassa.
aina jauheliha pitää pestä tai voi saada syövän.
"Kielten nimitykset kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Kun nimitys esiintyy sanan kieli kanssa, sanat kirjoitetaan erilleen. Haetaan suomen kielen taitoista markkinointiassistenttia. Osa kielten nimityksistä on vanhoja suomen kieleen mukautuneita sanoja, esimerkiksi ranska, espanja, italia, kreikka, saksa, baškiiri."
Ärsyttää kun ei osata suomen kieltä. Ja sipuli kuullotetaan.
Jauhe On suojelluksi! Ei saa tappaa!! Siitä vielä maksapalloja ehdää!!
Vierailija kirjoitti:
Hirvenliha kannattaa huuhtasta jos on luodinjämiä
Älä syö, jos on oikeasti luodinjälkiä. Varsinkin jos lyijyllä ammuttu, niin pitäisi poistaa vajaa kymmenen senttiä haavakanavan ympäriltä.
Hieron yleensä vaimon pillua vasten noin puolisentuntia. Naapurin timppa tulee sit vielä nussuttaa sitä jonka jälkeen aletaan rakentelee sit siitä mureketta.
Viimeinenkin jauhenliha pesula meni täällä konkurssiin kohta pademian alettua. Nyt syön karvoineen paskoineen.
Saatanan mulkku se kullotetaan.. Halutko letkua perseesee?
Vierailija kirjoitti:
Pesen. Kannattaa myös lingota lyhyellä ohjelmalla, muuten tulee turhan paljon vettä pannulle.
😂😂😂😂😂😂
Ei kannata tukkia putkia rasvalla. Parempi tapa ois pyyhkiä talouspaperilla ja se bioastiaan. Mitään rasvaa tai öljyä ei kannata valutella viemäreihin.
Puheelin myyjän pesen ennen kypsennystä.