Pesetkö jauhenlihan ennen kypsennystä?
Eli pesettekö jauhenlihan ennen kuin kypsennätte?
Kommentit (3466)
Oletteko pääsiäisenä käyttäneet jauhenlihaa? Karitsa on kallista tällä hetkellä ja usein ulkolaista, niin mietin jos tarjois vaihteeksi kotilaista jauhenlihaa? Mikä osa olis parasta potka kenties? Miten maku eroaa lampaasta, karitsasta tai pässistä? Kannattaako edes harkita?
Toimitusjohtaja mieheni, kävi kaupassa.
Taas sama määrä, 2 kg esipestyä jauhenlihaa.
Nyt taidan tehdä lihapullia, nams
Tänään satsasin, otin pikavipin. Nyt menen ostamaan esipestyä jauhenlihaa.
Kuinka paljon pitäisi ostaa, että saisin tehtyä kunnon jauhenlihapizzan?
Vierailija kirjoitti:
Tänään satsasin, otin pikavipin. Nyt menen ostamaan esipestyä jauhenlihaa.
Kuinka paljon pitäisi ostaa, että saisin tehtyä kunnon jauhenlihapizzan?
200 grammaa, paistat aidossa voissa ja lisäät hieman murskattua valkosipulia ja mustaa pippuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Liotan ensin Andyssa. Se räjäyttää lian pois ja joskus häviää myös koko jauhenliha.
Rändi-Ändissä?
Taidat olla aika nuori?
Astianpesukoneessa pesaisin ennen käyttöä.
Pesukoneeseen pistän pesuun lihat.