Pesetkö jauhenlihan ennen kypsennystä?
Eli pesettekö jauhenlihan ennen kuin kypsennätte?
Kommentit (3424)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta jauhenlihaa. Onko se lintu vai nauta? Jauhelihaa en ole koskaan pessyt.
Miksi arvelet että se on vain joko lintu tai nauta? Eikö mieleen tullut, että se voi olla kala, tai joku sikalaji.
Nimestä päättelisin, että se kuulostaisi enemmän kalalta. Mutta olkoon, vastausta ei ole ikinä tullut.
Menee vähän ohi, mutta onko kellään ollut kissakalaa lemmikkinä. Pitääkö ostaa akvaario vai kiipeilypuu? Harkitsen lemmikkiä.
Ei kai kukaan vielä ole onnistunut catfishiä pitämään lemmikkinä? Onkohan laillistakaan vaikka se itse yrittäisi samaa?
Itse ostaisin molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Jauhi on toiselta nimeltä Genuiini. Sen nahasta valmistetaan kenkiä ja hanskoja yms merkillä Genuine leather
Genuiini on rasistinen sana siinä ikäänkuin vihjaillaan syrjivästi että toisen nahka olisi muka parempaa ja arvokkaampaa kuin jonkin toisen nahka. Nyt eletään 2023 vuotta sentään!
Onkos esim perussuomalainen tai saamelainen genuiitti?
Genuiitti on uusi sana?
Jauhenlihan pesemisestä verestä on kuulemma lehtipuhaltimesta ollut apua. Kun laittaa 2 lehtipuhallinta hökäämään taaksepäin , voi päästä myös lentoon makaronilaatikonkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oikeasti mietinyt pitäisikö kaupan jauhelihat oikeasti pestä ennen valmistamista?
No sitten sulla kävi tuuri, tämä ketju on juuri sinua varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta jauhenlihaa. Onko se lintu vai nauta? Jauhelihaa en ole koskaan pessyt.
Miksi arvelet että se on vain joko lintu tai nauta? Eikö mieleen tullut, että se voi olla kala, tai joku sikalaji.
Nimestä päättelisin, että se kuulostaisi enemmän kalalta. Mutta olkoon, vastausta ei ole ikinä tullut.
Menee vähän ohi, mutta onko kellään ollut kissakalaa lemmikkinä. Pitääkö ostaa akvaario vai kiipeilypuu? Harkitsen lemmikkiä.
Ei kai kukaan vielä ole onnistunut catfishiä pitämään lemmikkinä? Onkohan laillistakaan vaikka se itse yrittäisi samaa?
Itse ostaisin molemmat.
Onhan se haastavampaa kun on ikäänkuin matsi kumpi niistä voittaa, se saalistaja vai uhri ja kumpi onkaan se kumpi?
Anoppia ei saa pestä painepesurilla koskaan koska se voi tehdä ilmakuplia anoppiin. Reikäinen anoppi on äkäinen anoppi potenssiin reikä reikä.
Jauhelihan voi survoa pesuvadissa paljain jaloin, jolloin hikijaloista tulee volyymiä ja pikanttia makua lihaan. Varoo vaan ettei tee liian luirua poljettavaksi koska silloin tulee lehmänlanta laitumella juostessa efekti nenänvarrelle ja silmään.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa käyttää siivilää.
Se on sihvilä >sihviliä (mon)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku ääliö yrittää olla hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku ääliö yrittää olla hauska.
yrität pilata yrityksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oikeasti mietinyt pitäisikö kaupan jauhelihat oikeasti pestä ennen valmistamista?
No sitten sulla kävi tuuri, tämä ketju on juuri sinua varten.
Onko muutenkaan kukaan koskaan valittanut sitä että eksyi Vauva-palstalle elämässään? Kyllähän tämä on tunnettu terveyden ja hyvinvoinnin edistämiskeskus.
Vierailija kirjoitti:
Raamattu kieltää: Te siivilöitte mutta nielette kamelin....siivilät kiellettyjä.
Eli ei. Ehkä joku joogaaja, joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuppa nyt taas tänne pätemään. Minä pesen jauhenlihani sihviliässäni sanot mitä sanot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuppa nyt taas tänne pätemään. Minä pesen jauhenlihani sihviliässäni sanot mitä sanot.
Ketä on Tuuppa? Onko se muunnos Tyypästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu kieltää: Te siivilöitte mutta nielette kamelin....siivilät kiellettyjä.
Eli ei. Ehkä joku joogaaja, joo.
Ei se saastuta ihmistä mikä menee sisään vaan se mikä tulee ulos. Eli eipä olekaan Ison Kirjan mukaan pakko pestä jauhenkaanlihaa. Jeesus lopetti sen laakista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä on Tuuppa? Onko se muunnos Tyypästä?
Etkö Tuuppaa tunne? Se tietää sihviliöistä paljon.