Mielipiteitä nimestä Paski?
Olemme mieheni kanssa molemmat sitä mieltä, että kunhan me tulevaisuudessa saamme lisää lapsia 1½v esikoisemme lisäksi, niin jonkun lapsen nimeksi tulee Paski. Mitä mieltä te olette tästä nimestä? Ainoa ongelma on se, että emme oikein tiedä, että onko se tytön vai pojan nimi, kun minusta se on tytön nimi, mutta mies sanoo sen olevan pojan nimi ja sanoo, että pojan nimeksi sopisi Paski Piiter Diitteri hyvin. Ps. esikoisemme nimi on Pietra, mutta te ette saa nauraa sille.
Kommentit (14)
Tulee mieleen "paska" ainakin heti ekaksi.
Oi kun ihanaa saada lapsellemme kaima! Meilläkin on kuopuksen nimi Paski. Esikoinen on Kusa.
Toi on kyl sukunimi. Paski. Montako paskia tiedät? Mä tiedän 9 paskia
"Älä ota sitä, se on Paskin nalle" "Se oli Paskin hiekkalelu" Aikuisena voi sanoa "Ai Leena? Se on Paskin vaimo"
Joo, no provohan tämä on, onneksi.
Ihana! Onhan sukunimenne vielä Ainen?
Aika hauska ja leikkisä nimi tuo Paski. Paski anusara pessar
Makustele sitä ensin. "Olen paskin äiti." Kuulostaako kivalta. Vai joltain aa-kerhon kokoontumiselta.
Vierailija kirjoitti:
Oi kun ihanaa saada lapsellemme kaima! Meilläkin on kuopuksen nimi Paski. Esikoinen on Kusa.
Hei, meidänkin kuopuksen nimi on Paski! Vanhimmat lapset ovat Kyrvä, Viddu ja Tana.
Ehdotan Paskin veljelle nimeä Paskodemus, mikäli satutte vielä yhden lapsen saamaan.
Ihan jees nimi tai jotain , niin se on ihan hyvä nimi Paski, uuuuuuui ja sen takia että jos ei oo enää mitään muuta kuin mitä se tarkoittaa. Mageeta. ,olen paskin äiti .
Paska mikä paska.