Mitä teen itseni kanssa!!

Tyttö 13v

Moi! Oon 13 v tyttö ja harrastan voimistelua SM-tasolla. Oon tosi urheilullinen ja rakastan voimistelua. Mä ajattelen, että mun pitää olla tosi vahva henkisesti (toki fyysisestikin) ja antaa urheilulle kaikki ja tavotteet on aina niin korkeella. Oon tosi ankara itseäni kohtaan. Onko tää hyvä juttu? Mun kaverit aina sanoo, että älä ota koulussa sitä liikuntaa tosissas (esim. Jos pelataan liikunnassa fudista niin juoksen siellä pääkolmantena ja vedän täysillä ja torun itseäni jos epäonnistun vaikka maalin tekemisessä) mutta kun mä rakastan urheilua ja tuntuu et se on ainoo asia millä pärjään ja urheilu on parasta ikinä! Ja mitä mun pitäis sanoo niille, jotka sanoo ettei saa ottaa liikkaa niin vakavasti. Ne ei siis harrasta liikunta lajeja.

Kommentit (5)

Vierailija

Jos sulla on kivaa koulun liikkatunneilla, niin pelaa sillon tosissasi. Mut jos teet sen vaan siks, kun tuntuu et pakko voittaa, niin sillon sun pitää hellittää siitä. Sä urheilet jo kilpaa, keskity siihen. Koulun liikunnalla ei oo niin väliä. Pidä siellä vaan hauskaa.

Vierailija

Ei kilpailuvietissä itsessään ole mitään pahaa. Ainut mitä kannattaa pitää mielessä että valitsee ns. taistelunsa, koska jos se kilpailuvietti puskee esille kaikkialla niin voi helposti polttaa itsensä loppuun. Mutta jos tämä näkyy lähinna urheilussa niin miksipä et voisi antaa kaikkeasi, kunhan nautit siitä myös.

Vierailija

Ei se ole hyvä juttu. Ethän voi tietää vaikka loukkaantuisit niin ettet pysty enää kilpailemaan tai edes juoksemaan niin mitä sitten teet, hyppäätkö jokeen. Sun pitäisi pystyä rakastamaan itseäsi ilman saavutuksiakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se ole hyvä juttu. Ethän voi tietää vaikka loukkaantuisit niin ettet pysty enää kilpailemaan tai edes juoksemaan niin mitä sitten teet, hyppäätkö jokeen. Sun pitäisi pystyä rakastamaan itseäsi ilman saavutuksiakin.

Niin, mutta "onni lähtee riskistä" 🤘🏾 ja joo en tiiä urheilu on mulle niin ruutini

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat