Kuultovoide/shimmer poskiluulla :/

Vierailija

Ei vain sovi suomalaiseen kasvojen luustoon. Korostaa pinta-alaltaan isoja poskia. Jos vielä iho rasvaisuuteen taipuva ja isohuokoinen niin aivan järkynnäköistä on. Aamutv (uusinta)tulee juuri ja ei noi valovoiteet kaikille sovi.

Kommentit (4)

Vierailija

Ei sitä ympäri poskia tarkoitus ole pyöritelläkään. Itse käytän The Balmin Mary Lou-manizeria hieman kasvojen korkeimmilla kohdilla ja se tuo vain mukavan terveen kuulauden, ei siis mitään diskopallo-efektiä. Voidemaisista korostustuotteista ei itselläni ole kokemusta tosin.

Vierailija

[quote=Vierailija]Ei sitä ympäri poskia tarkoitus ole pyöritelläkään. Itse käytän The Balmin Mary Lou-manizeria hieman kasvojen korkeimmilla kohdilla ja se tuo vain mukavan terveen kuulauden, ei siis mitään diskopallo-efektiä. Voidemaisista korostustuotteista ei itselläni ole kokemusta tosin.

Joo, korkeimmalla kohdalla nuokin näytti olevan, ei suikaan ympäri poskia!! Mutta mielestäni nuo ei sovi kuin hyvin hyvin harvalle. Makuasioita tietysti nämäkin.

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Ei sitä ympäri poskia tarkoitus ole pyöritelläkään. Itse käytän The Balmin Mary Lou-manizeria hieman kasvojen korkeimmilla kohdilla ja se tuo vain mukavan terveen kuulauden, ei siis mitään diskopallo-efektiä. Voidemaisista korostustuotteista ei itselläni ole kokemusta tosin.

Joo, korkeimmalla kohdalla nuokin näytti olevan, ei suikaan ympäri poskia!! Mutta mielestäni nuo ei sovi kuin hyvin hyvin harvalle. Makuasioita tietysti nämäkin.

Omalle iholle oikeanlainen tuote ja sävy niin kyllä toimii. Niitä on niin monenlaisia. Sama homma kun vaikka poskipunissa, jos sen laittaa väärin, tuote on huonolaatuinen tai sävy väärä, niin eihän se toimi alkuunkaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat