Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis MIKSI naiset????

Vierailija
11.11.2015 |

Kertokaa mulle, miksi jätätte itsellenne käsivarsikarvat, jos kaikki muu karvoitus täytyy poistaa. Tiedän heti monta kaunista ja itsestään huolehtivaa bloggarinaista, julkkiksia jne. joilla sellaiset käsikarvat, että tunnen naisena myötähäpeää. En ymmärrä tätä logiikkaa. Kauniisti laitetut kynnet ja kauniit rannekorut ja sitten.......armottomat käsikarvat. Selittäisittekö mulle, että ymmärtäisin.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: en osaa tehdä kunnon provoja

Vierailija
2/32 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa ihmetellyt! Karvaiset käsivarret naisilla, hyi että.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minun kädet ole karvaiset? Voiko naisella muka olla karvaiset kädet? Hyi!

Vierailija
4/32 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne aikoo hakeutua töihin Bospori Pizza & Kebabiin.

Vierailija
5/32 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin naisena epiloin ihan koko vartaloni kerralla. En ymmärrä, miksi joku ajattelee, että säärten on oltava silkkisen sileät mutta käsivarsien on ok olla karvaiset? Mutta minä inhoankin ihokarvoja aivan yli kaiken, kaikki muut karvat, paitsi ripset, kulmat ja hiukset ovat turhia ja inhottavia. No, nenäkarvat pidän myös mieluusti, koska niillä on oma tehtävänsä, mutta ne eivät näy minnekään ainakaan minulla.

Vierailija
6/32 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin luomiset käsivarret, ettei voi sheivata.

Vierailija
7/32 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvää päivää....

Vierailija
8/32 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lähinnä miettinyt, että miksi säärikarvojen ajelu on "pakollista" ja käsikarvojen ajelu harvinaisempaa, vaikka monella ne säärikarvat on ihan yhtä hentoja ja vaaleita kuin käsikarvatkin. Ajelen silti sääreni kesäisin jotta en erottuisi joukosta, käsikarvoja olen sheivannut joskus, mutta en aio enää.

Vierailija
9/32 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käsivarsissa hyvin herkkä ja ohut iho. Sheivaaminen, epilointi tai vahaaminen aiheuttaa punaisia näppylöitä ja tulehduksia. :( Ja mun käsikarvat on kyllä niin ohuetkin että niitä kukaan huomaa.

Vierailija
10/32 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajelen käsikarvoja ainoastaan kesäaikaan, kun näkyvät valoa vasten. Talvella kuljen enimmäkseen pitkähihaisissa paidoissa, joten ei ne ohuet käsikarvat ketään häiritse.

Vierailija
11/32 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kiinnostavaa. Onko tämä jotenkin kielletty puheenaihe, kun heti hirveästi alapeukkuja? Mutta kattokaapa esim. suositut suomalaiset bloggarit, toinen Norjassa ja toinen Losissa. Todella kauniita ja huoliteltuja naisia, mutta kauheet käsipöheiköt!!! En ymmärrä....(ap)

Vierailija
12/32 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele käsivarsiani enkä myöskään sääriäni.

Vierailija
13/32 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän meillä naisilla riitä ihan tarpeeksi ajeltavaa jo näissä nykyisin "vaadituissa" eli säärissä, kainaloissa ja bikinialueella. Jos jotain luonnollisuuden rippeitä ees sais jättää, pliis. Harvalla suomalaisnaisella edes on sellaisia käsikarvoja, että niitä huomaisi ellei erikseen rupea läheltä tutkailemaan.

Vierailija
14/32 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa, koska ne ei häiritse itseä. Nuorena sheivailin niitäkin, mutta sitä sai tehdä päivittäin (seurustelin miehen kanssa, jolla oli vähemmän käsikarvoja kuin minulla, silloin häiritsi). Epilaattoriin ne on liian hentoja ja katkeavat. Ne on vaaleita ja hentoja, vaikka niillä pituutta ja tuuheutta onkin. Ihan eri asia kuin tummat säärikarvat. Olen tumma ja karvainen, joten poistettavaa riittää ilman käsikarvojakin.

T. apina.

Vierailija
15/32 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa, sitä minäkin ooon ihmetellyt, perkule sentään. Ite oon hankkinu tuolta ebaysta kokovartalosokerivahauslappusia, jotka siis levitetään lattialle ja sitten alamastona pyörit siinä nii, että karvat lähtee.

T: mökin muija

Vierailija
16/32 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justiinsa, sitä minäkin ooon ihmetellyt, perkule sentään. Ite oon hankkinu tuolta ebaysta kokovartalosokerivahauslappusia, jotka siis levitetään lattialle ja sitten alamastona pyörit siinä nii, että karvat lähtee.

Siis alastomana, niin

Vierailija
17/32 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itsekkään en pidä karvaisista käsivatsista ja itsellä kun on vielä tummat karvat! En ollenkaan tykkää käyttää t-paitojen tai mitään missä näkyisi käsivarret... sheivailen nii kyllä aina välillä... olisi kyllä kiva jos ei kasvais takas

Vierailija
18/32 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi tarpeeksi hyvää syytä poistaa käsikarvojani.

Vierailija
19/32 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minua ei ainakaan kiinnosta mitä muut minun käsikarvoistani ajattelevat, ja kaikkein vähiten se mitä muut naiset niistä ajattelevat.

Vierailija
20/32 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät mun muun karvoituksen tilan? En poista mitään, paitsi joskus kainaloista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän