Siis MIKSI naiset????

Vierailija

Kertokaa mulle, miksi jätätte itsellenne käsivarsikarvat, jos kaikki muu karvoitus täytyy poistaa. Tiedän heti monta kaunista ja itsestään huolehtivaa bloggarinaista, julkkiksia jne. joilla sellaiset käsikarvat, että tunnen naisena myötähäpeää. En ymmärrä tätä logiikkaa. Kauniisti laitetut kynnet ja kauniit rannekorut ja sitten.......armottomat käsikarvat. Selittäisittekö mulle, että ymmärtäisin.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Minä ainakin naisena epiloin ihan koko vartaloni kerralla. En ymmärrä, miksi joku ajattelee, että säärten on oltava silkkisen sileät mutta käsivarsien on ok olla karvaiset? Mutta minä inhoankin ihokarvoja aivan yli kaiken, kaikki muut karvat, paitsi ripset, kulmat ja hiukset ovat turhia ja inhottavia. No, nenäkarvat pidän myös mieluusti, koska niillä on oma tehtävänsä, mutta ne eivät näy minnekään ainakaan minulla.

Vierailija

Mä olen lähinnä miettinyt, että miksi säärikarvojen ajelu on "pakollista" ja käsikarvojen ajelu harvinaisempaa, vaikka monella ne säärikarvat on ihan yhtä hentoja ja vaaleita kuin käsikarvatkin. Ajelen silti sääreni kesäisin jotta en erottuisi joukosta, käsikarvoja olen sheivannut joskus, mutta en aio enää.

Vierailija

Mulla on käsivarsissa hyvin herkkä ja ohut iho. Sheivaaminen, epilointi tai vahaaminen aiheuttaa punaisia näppylöitä ja tulehduksia. :( Ja mun käsikarvat on kyllä niin ohuetkin että niitä kukaan huomaa.

Vierailija

Minä ajelen käsikarvoja ainoastaan kesäaikaan, kun näkyvät valoa vasten. Talvella kuljen enimmäkseen pitkähihaisissa paidoissa, joten ei ne ohuet käsikarvat ketään häiritse.

Vierailija

Tämä on kiinnostavaa. Onko tämä jotenkin kielletty puheenaihe, kun heti hirveästi alapeukkuja? Mutta kattokaapa esim. suositut suomalaiset bloggarit, toinen Norjassa ja toinen Losissa. Todella kauniita ja huoliteltuja naisia, mutta kauheet käsipöheiköt!!! En ymmärrä....(ap)

Vierailija

Eiköhän meillä naisilla riitä ihan tarpeeksi ajeltavaa jo näissä nykyisin "vaadituissa" eli säärissä, kainaloissa ja bikinialueella. Jos jotain luonnollisuuden rippeitä ees sais jättää, pliis. Harvalla suomalaisnaisella edes on sellaisia käsikarvoja, että niitä huomaisi ellei erikseen rupea läheltä tutkailemaan.

Vierailija

En jaksa, koska ne ei häiritse itseä. Nuorena sheivailin niitäkin, mutta sitä sai tehdä päivittäin (seurustelin miehen kanssa, jolla oli vähemmän käsikarvoja kuin minulla, silloin häiritsi). Epilaattoriin ne on liian hentoja ja katkeavat. Ne on vaaleita ja hentoja, vaikka niillä pituutta ja tuuheutta onkin. Ihan eri asia kuin tummat säärikarvat. Olen tumma ja karvainen, joten poistettavaa riittää ilman käsikarvojakin.

T. apina.

Vierailija

Justiinsa, sitä minäkin ooon ihmetellyt, perkule sentään. Ite oon hankkinu tuolta ebaysta kokovartalosokerivahauslappusia, jotka siis levitetään lattialle ja sitten alamastona pyörit siinä nii, että karvat lähtee.

T: mökin muija

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat