Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis MIKSI naiset????

Vierailija
11.11.2015 |

Kertokaa mulle, miksi jätätte itsellenne käsivarsikarvat, jos kaikki muu karvoitus täytyy poistaa. Tiedän heti monta kaunista ja itsestään huolehtivaa bloggarinaista, julkkiksia jne. joilla sellaiset käsikarvat, että tunnen naisena myötähäpeää. En ymmärrä tätä logiikkaa. Kauniisti laitetut kynnet ja kauniit rannekorut ja sitten.......armottomat käsikarvat. Selittäisittekö mulle, että ymmärtäisin.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen sääret kun muistan. Kainalot vähän useammin. Ja käsivarret aika harvoin.

Olen blondi ja kaikki karvani on lähinnä vaaleaa haituvaa. Pidän siitä että näytän luonnolliselta mutta siistiltä. En värjää hiuksiani, harvemmin lakkaan kynsiäni.

Mutta nenäkarvat oli mainittu? Mitkä nenäkarvat, ei minulla sellaisia ole.

Vierailija
22/32 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei onneks kasva käsikarvat juurikaan, vaikka sitten kaikki muu rehottaa ties missä. :D

Mut ainoo vaan se, et mul kasvaa muutama musta PITKÄ karva LUOMISSA, nimenomaan käsivarsissa !!!! :D Kun taas muita arvoja ei ole. Niitä ei sheiverillä voi ees poistaa ja sit unohtuu leikata :'DDD

Mut joo, etenki vaaleillaki on sellasta pitkää, valkosta tiheää karvaa ja käsissä just. Ei se sänki käsissä oo kovin kiva, ja karvankasvu kiihtyy monesti jos kerran sheivaa... niin siks ei ees ehk halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vielä vaaleammat ja hennommat karvat käsivarsissa kuin säärissä... joskus olen epiloinut mutta todennut sen turhaksi.

Mutta olen muutenkin vaalea.

Ei minua silti koskaan ole häirinnyt kenenkään käsivarsi- tai muut karvat. Kannattaisi ehkä miettiä mikä itsessä on vikana jos häiriintyy muiden ulkonäöstä? Vielä täysin luonnollisista asioista...

Vierailija
24/32 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käsikarvoja saman verran kuin naamakarvoja eli ei ole ainakaan niin paljon, että eron ajelun tai ajelemattoman välillä huomaisi.

Vierailija
25/32 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä sheivaan kädet, talvella en jaksa kun käytän yleensä vaa pitkiä paitoja silloin. mutta jos pitää sheivata jalat, kainalot ja muut paikat nii ei siellä suihkussa jaksa joka päivä puolta tuntia viettää sheivailemassa niin aina ei jaksa. mulla ei oo mitenkään kovin pitkät tai tuuheat käsikarvat vaan vähäsen tummemmat mut ei mitkään mustat. jalkakarvat ja oikeastaan kaikki muutkin karvat (paitsi hiukset ripset kulmat) itselläni ällöttää, mutta vähän tummemmat käsikarvat ei jostain syystä haittaa mua. kertokaa kiinnostaako oikeasti kaikkia miehiä ja muitakin niin paljon ne karvat? pitääkö tässä alkaa ne käsikarvat talvellakin sheivaamaan jos olen muuten niin ällöttävä ja hyi?

Vierailija
26/32 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä vielä?

Vierailija
27/32 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole karvaisia käsivarsia. Ajelen vain kainaloista.

Vierailija
28/32 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käsikarvani eivät häiritse minua. Näin siitä huolimatta että olen tummapiirteinen ja mulla on myös italialaistyyppiset käsikarvat, eli ei sellaista vaaleaa untuvaa kuin suomalaisilla naisilla yleensä.

Vierailija
29/32 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lähinnä miettinyt, että miksi säärikarvojen ajelu on "pakollista" ja käsikarvojen ajelu harvinaisempaa, vaikka monella ne säärikarvat on ihan yhtä hentoja ja vaaleita kuin käsikarvatkin. Ajelen silti sääreni kesäisin jotta en erottuisi joukosta, käsikarvoja olen sheivannut joskus, mutta en aio enää.

Mulla on pitkiä, paksuja mustia kaikki. käsikarvat, reidet, reisien sisäpinta on WOU!, jalkapöytä nännipihat, parta, persvako, sieltä saisi vaikka letitettyä karvat. Helpompi on vain olla seurustelematta, en jaksa montaa tuntia viikossa käyttää itseni sheivaamiseen.

Vierailija
30/32 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tullut mieleen käsikarvoja poistaa enkä aio tehdä niin jatkossakaan. En tosin lakkaa kynsiäkään ja sääret sheivaan kun jaksaa. Aina ei jaksa.

Vierailija
31/32 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla oksettaa miehet, jotka ei ole vaivautuneet hankkimaan itselleen pyykkilautavatsaa ja sitten sheivannut sitä sileäksi. Yök.

T. Keksi parempia provoja

Vierailija
32/32 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jyrsi kroppiasi peilisiloksi niin käsvarskarvatkaaan eivät hyppää silmään älääkä varsinkaan ota tatuja, ent eivä sovi yhthen karvojen kaa ja karvat ovat aina paree somiste ihole kuhin musteläntit https://www.sadanduseless.com/women-with-hairy-arms/