Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En anna koskaan bussissa paikkaani raskaana oleville naisille

Vierailija
11.11.2015 |

Minusta se ei olisi oikein. En halua omalla toiminnallani normalisoida, tukea tai tehdää hyväksytyksi lasten hankkimista. En kuitenkaan tuomitse muita, jos he haluavat paikkansa antaa. Onhan tuollainen normi sosiaalistettu meistä useimpiin.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku juippi pinnaa koulusta ja veivaa trolleja urakalla. Ja aiku Stinden kanssa naurattaa.

Olen vähän liian vanha käymään koulua, ja tämä ei ole trolli. Luuletko tosiaan, että lisääntyminen on kaikkien mielestä toivottava tai neutraali asia? -ap

Millaisena maailman näet jossa kukaan ei lisääntyisi?

Minkälaisena sinä näet maailman, jossa kukaan ei raiskaa tai kiduta toista? Tietenkin hyvin myönteisenä. -ap

Sä oot sekasin. Miten tää liittyy lisääntymiseen paitsi marginaalissa?

Jos et jaksa lukea aikaisempia viestejäni, miksi luottaisin kykyysi lukea seuraavianikaan? -ap

Vierailija
22/47 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo aloitus... Ap:llä tosiaan punainen lanka kadoksissa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tänään ollut yhtään hyvää provoa liikkeellä? Jotenkin ei nappaa vastata näihin. Laatua ap, vaadimme laatua ap!

Tämä onkin valtava lisäarvo keskustelulle. Käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja. Tälläkin tyhjällä tuuban länkyttämisellä pidämme ketjua yllä. :D Oletko jo itse vastannut haasteeseesi?!

Vierailija
24/47 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ole yhteydessä vanhempiisi ja halveksit heitä koska ovat tuottaneet ainakin yhden moraalisen vääryyden tähän maailmaan?

Vierailija
25/47 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetäänkö jokaiselle, joka toteaa tämän provoksi niin jokin mitali potissa?! Minäkin haluan omani. 

Vierailija
26/47 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetäänkö jokaiselle, joka toteaa tämän provoksi niin jokin mitali potissa?! Minäkin haluan omani. 

Tämä ei ole provo. Olen kirjoittanut palstalle aikaisemminkin antinatalismista. Katso tämä ketju: http://www.vauva.fi/keskustelu/3979567/ketju/olen_antinatalisti_eli_min… Tuo aloitukseni sai monta yläpeukkua, koska jaksoin perustella aloitukseni huolellisesti. Tänään en jaksanut. -ap

Vierailija
27/47 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

normalisoida,sosiaalistettu?heh heh..teinillä on normaalia parempi päivä.

Minä en halua missään nimessä KRITISOIDA mutta tuollainen  kategorinen egosentrikko aiheuttaa minussa eskaloitunutta vihaa senkin misantrooppi!!

Tottakai naisille annetaan paikka ja varsinkin raskaana oleville!

Ei saa olla tyhmä![/quote

sinun sisäeritteesi eli hormonit taitavat jyllätä siihen malliin että akkreditoit itsellesi oikeuden käyttäytyä ja kirjoittaa tuollaista.

kompromettoit vain itsesi.

Vierailija
28/47 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet surkea luuseripaska ap. Mun elämässä vanhemmat ovat vastuussa kaikesta hyvästä, mitä siinä on. Kunnon varallisuutta, terve itsetunto ja pärjääminen elämässä. Jos samaa ei voi sanoa sinusta, niin se ei ole sen raskaana olevan naisen vika. Mutta ei mua haittaa, vaikket annakaan paikkaasi, uskon siihen, että saan elämässä sen mitä tarvitsen.

Vierailija
29/47 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samaa mieltä kuin ap joskin hieman eri syistä, mutta en ikinä sano sitä "oikeassa maailmassa" ääneen koska tällaista mielipidettä ei hyväksytä... Maapallo voisi paljon paremmin jos ihminen kuolisi sukupuuttoon tai ainakin ihmismäärä tippuisi 99,9%. En siis hyväksy ihmisen lisääntymistä, enkä halua sitä kannattaa millään lailla, edes helpottamalla raskaana olevan päivittäistä elämää. Raskaus on kuitenkin aina länsimaissa valinta (jota en itse hyväksy), toisin kuin vaikka se vammautuminen.

Ette varmaan itsekään edesauta sellaisia asioita jotka ovat omien arvojenne vastaisia - siksi onkin typerää haukkua provoksi sellaista, jonka arvot vain sattuvat olemaan erilaisia kuin teidän.

Vierailija
30/47 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette varmaan itsekään edesauta sellaisia asioita jotka ovat omien arvojenne vastaisia - siksi onkin typerää haukkua provoksi sellaista, jonka arvot vain sattuvat olemaan erilaisia kuin teidän.

Tällä palstalla ollaan kyllä yllättävän kapeakatseisia. Eivät kaikki kaverini ole suinkaan antinatalisteja, mutta he ymmärtävät kyllä, että ihmisillä on erilaisia arvoja ja maailmankatsomuksia, ja he suhtautuvat niihin kiinnostuneesti ja uteliaasti. Täällä huudetaan provo, provo! heti kun kohdataan jotakin itselle vierasta. -ap

Vierailija
31/47 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä mitä tekemistä antinatalistisilla arvoilla on raskaanaolevalle naiselle istumapaikan antamisessa.

Vierailija
32/47 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos suomalaiset ei lisäänny valtaa neekerit ja kaikki muut maailman koska ne lisääntyy kuin russakat!!

Mikset mee sinne vaikka afrikkaan saarnaamaan?

Vierailija
33/47 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihanko ap pro-natalisti ystäväsi nyökyttelevät arvoillesi, että "en anna paikkaani raskaanaoleville bussissa"?

Vierailija
34/47 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä mitä tekemistä antinatalistisilla arvoilla on raskaanaolevalle naiselle istumapaikan antamisessa.

Mielestäni sanoin sen aloitusviestissä ihan selvästi: en halua olla normalisoimassa tai tukemassa täydellisesti arvojeni vastaista toimintaa. -ap

Vierailija
35/47 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ihanko ap pro-natalisti ystäväsi nyökyttelevät arvoillesi, että "en anna paikkaani raskaanaoleville bussissa"?

Tuo ei ole arvo. -ap

Vierailija
36/47 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en kannata esim. Kristillisdemokraatteja, mutta jos näen jonkun heistä tarvitsevan apua (esim. sairauskohtaus), niin koen velvollisuudekseni auttaa. Minusta voi olla kohtelias ja kunnioittaa muita ihmisiä, vaikka heidän tapansa ja ajatuksensa ovat erilaisia kuin itsellään on. Hyvät käytöstavat voi silti säilyttää.

Vierailija
37/47 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet haukkunut vanhempasi, jotka synnyttivät sinut?

Tuolla jo kysyttiin tätä muttet ole vastannut.

Vierailija
38/47 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sanoin sen aloitusviestissä ihan selvästi: en halua olla normalisoimassa tai tukemassa täydellisesti arvojeni vastaista toimintaa. -ap

Mutta et arvosta muiden ihmisten hyvinvointia pelleilysi edelle?

Vierailija
39/47 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole arvo. -ap

Kyllä toisten huomioonottaminen on arvo :D Mutta ymmärrän, jos et edes käsitä sitä.

Vierailija
40/47 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi vähemmän noloa, jos sanoisit vaan suoraan olevasi yksinkertaisesti niin laiska ettet jaksa seistä.