Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En anna koskaan bussissa paikkaani raskaana oleville naisille

Vierailija

Minusta se ei olisi oikein. En halua omalla toiminnallani normalisoida, tukea tai tehdää hyväksytyksi lasten hankkimista. En kuitenkaan tuomitse muita, jos he haluavat paikkansa antaa. Onhan tuollainen normi sosiaalistettu meistä useimpiin.

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joku juippi pinnaa koulusta ja veivaa trolleja urakalla. Ja aiku Stinden kanssa naurattaa.
Olen vähän liian vanha käymään koulua, ja tämä ei ole trolli. Luuletko tosiaan, että lisääntyminen on kaikkien mielestä toivottava tai neutraali asia? -ap

Vierailija

Tänään on huono provopäivä näemmä. Koitas keksiä itelles muuta tekemistä, mene vaikka lenkille, jos sitten alkais vaikka runosuonikin sykkiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tänään on huono provopäivä näemmä. Koitas keksiä itelles muuta tekemistä, mene vaikka lenkille, jos sitten alkais vaikka runosuonikin sykkiä.

Samat sinulle, jos ei ole muuta tekemistä kuin ilmiantaa provoja. Mukavaa lenkkiä sinulle!

Vierailija

Sama kuin sanoisit, että et auta pyörätuolipotilasta ovella pitämällä ovea auki, koska et halua tukea ihmisten invalidisoitumista.

Mutta tänään on huono provopäivä, tosiaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku juippi pinnaa koulusta ja veivaa trolleja urakalla. Ja aiku Stinden kanssa naurattaa.
Olen vähän liian vanha käymään koulua, ja tämä ei ole trolli. Luuletko tosiaan, että lisääntyminen on kaikkien mielestä toivottava tai neutraali asia? -ap
Millaisena maailman näet jossa kukaan ei lisääntyisi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama kuin sanoisit, että et auta pyörätuolipotilasta ovella pitämällä ovea auki, koska et halua tukea ihmisten invalidisoitumista.

Mutta tänään on huono provopäivä, tosiaan.

Nuo tuo on kyllä täysin epävalidi vertaus. Lasten hankkiminen on omasta valinnasta kiinni, vammautuminen/sellaisena syntyminen ei. Hohhoijaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tuo on mielestäsi sama asia? Invalidisoituminen on kamala onnettomuus, lapsen hankkiminen moraalinen vääryys. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minkälaisena sinä näet maailman, jossa kukaan ei raiskaa tai kiduta toista? Tietenkin hyvin myönteisenä. -ap

Vierailija

Onko tänään ollut yhtään hyvää provoa liikkeellä? Jotenkin ei nappaa vastata näihin. Laatua ap, vaadimme laatua ap!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minkälaisena sinä näet maailman, jossa kukaan ei raiskaa tai kiduta toista? Tietenkin hyvin myönteisenä. -ap

Mitenkä kidutus ja raiskaus nyt liittyvät lapsen saantiin?

Vierailija

normalisoida,sosiaalistettu?heh heh..teinillä on normaalia parempi päivä.

Minä en halua missään nimessä KRITISOIDA mutta tuollainen  kategorinen egosentrikko aiheuttaa minussa eskaloitunutta vihaa senkin misantrooppi!!

Tottakai naisille annetaan paikka ja varsinkin raskaana oleville!

Ei saa olla tyhmä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tuo on mielestäsi sama asia? Invalidisoituminen on kamala onnettomuus, lapsen hankkiminen moraalinen vääryys. -ap

Eli sinunkin syntymä tähän maailmaan oli moraalinen vääryys?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aika lapsellisen mielenosoitustavan olet valinnut. Harkitse vielä sitä koulunkäyntiä, ei se iästä ole kiinni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat