Joku papparainen nousi linja-autoon, törkkäsi minua olkapäähän ja ärähti "Sinä joudat likka seisoakin"

Vierailija

Istuin niillä vastakkain olevilla penkeillä ja minulla ei valitettavasti ole silmiä niskassa niin en voinut nähdä kun hän oli takanani.

Toki olisin päästänyt papan ihan suosiolla istumaan jos olisin tajunnut että hän halusi juuri sen paikan vaikka ympärillä oli kokonaisia kahden paikan rivistöjä vapaana.

Olen 20 etten nyt enää ihan likkakaan. Nousin, hymyilin ja sanoin "Anteeksi ja olkaa hyvä, en huomannut teitä kun olin selin, hyvää päivänjatkoa" ja vastaukseksi sain murahduksen.

Jaa että nuoret töykeitä? :D

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Ikä on epärelevanttia ihmiset on vain mitä ovat eli kusipäitä. Olisin varmasti vastannut itse aivan toisin ja jatkanut koko linja-automatkan(suositellut muille matkustajille korvien tukkimista jos ei kestä). Silloin kun on syytä olla paha takaisin niin tartun hetkeen.

Vierailija

Hkiläisessä bussissa oli viime viikolla näitä parrakkaita älypuhelimiaan heiluttavia kolmekymppisen näköisiä sotalapsipoikia noin 10 kpl. Veivät kaikki viimeisetkin istumapaikat eivätkä tehneet elettäkään kun matkan aikana bussiin nousi vielä pari vanhusta ja raskaana oleva nuori nainen jolla oli noin parivuotias lapsi vaunuissa. Pitivät kamalaa huutometeliä koko matkan ajan, miksi vieressä olevalle kaverille pitää puhua kuin jossain urheilukisan huutosakissa???

Paheksuivat varmaan tuota raskaana olevaa nättiä naista kun tämä oli bussissa ilman miestä, ja siksi pälyilivät tätä halveksivan näköisinä eivätkä antaneet paikkaa....

Vierailija

Olin ottamassa juustopalaa kaupan hyllyltä kun vanha, kurttuinen ja vihaisen oloinen mies käveli ihan siihen viereeni, tönäisi minua kylkeen oikein kunnolla ja agressiivisella fiiliksellä että horjahdin melkein nurin, tämä otti toisesta kohtaa juustopalan ja lähti menemään, anteeksi pyytelemättä vaikka sanoin kipakasti "apua!" kun meinasin kaatua.

Koko käytävällä ei ollut muita ihmisiä joten ruuhkatungoksesta ja vahingosta ei ollut kyse. Sanoin kuuluvalla äänellä että "eipä ollut mikään herrasmies tuokaan" samalla kun nilkkaa vihlaisi, tämä käveli eteenpäin selkä minuun päin ja heilutteli kävelykeppiään uhkaavan oloisesti. Näytti siltä että pärjäisi ilman keppiäkin mutta pitää sitä mukana katu-uskottavuuden takia! Ja minua on sanottu hyvän näköiseksi joten ei varmaan sen takia työntänyt minua pois tieltään että silmiinsä olisi sattunut pärstäni vuoksi.

Vierailija

Minä olin kesämmmällä metrossa ja kohtasin samankaltaisen äijänkäppyrän. Olkapääni oli tosi kipeä, tulehtunut ja juuri tökätty kortisonipiikki, joka hetkellisesti vielä pahentaa kipua. Ukko päätti että käteni on hänen tiellään, istua revahti viereeni niin että tahallaan törmäsi käteeni ja olkapäähän. Sattui ja siirryin VIELÄ sivummalle ja eiköhän äijä könynnyt uudestaan kylkeeni ja oikein vielä töni monta kertaa. Kyllä muuten vitutti, en edes istunut penkillä leveästi tai säilönyt kassia penkillä, mutta ilmeisesti en olisi hänen mielestään saanut istua niin lähellä metron ovea tms., en edelleenkään ymmärrä mikä oli homman nimi. Sanoin sitten ihan ääneen että olkapääni on kipeä, enkä halua hänen tönivän minua. Murisi jotain ja töni lisää. Siis mitä vittua...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vanhat papparat ovat kaikkein töykeimpiä.

Niin ovat etenkin täällä Suomessa, 90% heistä tosi negatiivisia, ikäviä, katkeria ihmisiä jotka vaikuttaa vihaavan kaikkia nuorempia.

Vierailija

Ikäviä ihmisiä löytyy joka ikäryhmästä. Oliko ne paikat varattu vanhuksille, invalideille ja raskaana oleville ja papalle ei muu kelvannut? Yleensähän ne paikat ovat keskioven edessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vanhat miehet, sellaiset Suurten Ikäluokkien edustajat ja siitä ylöspäin, on kyllä töykeimpiä ihmisiä maailmassa.

Niinpä, itseään täynnä.

Hyvä vastaus papalle olisi ollut, että herralle ei ole tainnut kukaan opettaa, miten naisia kohdellaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat