Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa mennä töihin

lattiakaivojen pesijä

En vaan jaksaisi mennä töihin. tuntuu, että annan siellä kaikkeni ja perheeni ja koko muu elämä jää heitteille, olen vain illat tuijottamassa tyhjyyteen ja käyn raatamassa työpäiväni läpi. palkka juoksee, mutta ei jaksa raha enää motivoida, kun tunnen itseni muutoin kohta toimintakyvyttömäksi. mietin alan vaihtoa, työni ei ole enää mielekästä...ei lainkaan sitä, mihin koulusta valmistuessa luuli päätyvänsä. vihaan sitä kohta. odotan vain lomaa, ettei tarvitse mennä sinne. varasin juuri ajan työterveyteen, jos sieltä löytys jotain apua.

Onko muita väsyneitä, miten ootte selvinneet?

Kommentit (13)

Vierailija

Pysyin kotona. Laitoin isommat lapset virikehoitoon. Tein mitä tahdoin. Miehen palkka riitti meille. Kotona kuluttaakin vähemmän ja saa laatua enemmän aikaiseksi, kun jaksaa tehdä itse alusta loppuun eikä joudu tyytymään kaupan puolivalmiisiin ja bulkkiin. Esim ruokaa omalta pellolta sekä kaupan raaka-aineista asti aina itse ja vaatteet itselle sopivilla kaavoilla hyvistä materiaaleista.

Vierailija

Jää saikulle. Työsuhteen kestosta riippuen saikulla voi olla palkallisesti max 6 kk. Itse olin justiinsa 2 kk "selkävaivojen" vuoksi pois ja palkka juoksi koko ajan. Nyt jaksaa taas tehdä töitä.

alkup.

Olen miettinyt pääni puhki, miten pääsen tästä suosta ennen kuin sekoan. olen valmis opiskelemaan uuttakin, mutta nyt tuntuu että haluaisin lähinnä nukkua...verikokeissa ei ollut mitään häkyttävää jne, tää taitaa olla henkisellä puolella, ehkä työ uuvuttaa vaan nyt liikaa muutoksineen. Esimies vain totesi, että oletpa kyllästymässä nopeasti, kun sanoin ettei meinaa jaksaa kiinnostaa. En sitten sille enempää kyennyt avautumaan.

tuntuu, että 4 päiväinen viikko helpottais, mutta ei taida onnistua työssäni. nyt mietin vain, että saisin sairaslomaa ja levätä vain päivät, ja tehdä asioita lasteni kanssa pirteämpänä. tekee mieli päästä pois oravanpyörästä, työelämää takana vasta 12 vuotta enkä meinaa enää jaksaa! epäonnistumisen ja syyllisyyden tunne kalvaa öisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En vaan jaksaisi mennä töihin. tuntuu, että annan siellä kaikkeni ja perheeni ja koko muu elämä jää heitteille, olen vain illat tuijottamassa tyhjyyteen ja käyn raatamassa työpäiväni läpi. palkka juoksee, mutta ei jaksa raha enää motivoida, kun tunnen itseni muutoin kohta toimintakyvyttömäksi. mietin alan vaihtoa, työni ei ole enää mielekästä...ei lainkaan sitä, mihin koulusta valmistuessa luuli päätyvänsä. vihaan sitä kohta. odotan vain lomaa, ettei tarvitse mennä sinne. varasin juuri ajan työterveyteen, jos sieltä löytys jotain apua.

Onko muita väsyneitä, miten ootte selvinneet?

Mikset vaihda alaa?? Mulle on helppo duunari homma jossa työt jää just eikä melkein duunipaikalle.. ja työaikakin 7,45 per päivä... 38.15 viikossa.. kunnalla olen joten ns. Takuu varma työpaikka... ettei potkuistakaan ole juuri pelkoa.. päivittäiset työvuorot ovat 7.30-15.15, 8-16, ja 9-16.30 työmatka mukava 15 min omalla autolla...

lattiakaivo.

mulla sama tilanne, kuin numerolla 6. Vaihtaisin alaa heti, kun saisin toimeentulon turvattua sille ajalle. Alkuun on jo rahat kasassa, mutta vielä puuttuu.

terv. alkuperäinen.

Vierailija

Enpä tiedä miten tuosta pääsee yli. Itsekin olen kokenut itseni hyvin väsyneeksi jo ties kuinka kauan. Vaikka työ onkin perustyötä jota ei tarvitsisi ajatella vapaa-ajalla, on työ koko ajan läsnä. En osaa rentoutua kun lasken lomallakin päiviä että milloin pitää mennä takaisin.

Ei jaksaisi vähempää kiinnostaa tuo työ, mutta eipä ole muitakaan vaihtoehtoja. Rahaa on pakko saada jostain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olin justiinsa 2 kk "selkävaivojen" vuoksi pois ja palkka juoksi koko ajan. Nyt jaksaa taas tehdä töitä.

HÄH? Siis voiko työterveyslääkärille vaan sanoa että selkä on kipeä ja ilman tutkimuksia saa 2 kuukautta palkallista vapaata? Missä tällainen muka onnistuu????

turuust

Kyllä meillä ainakin tutkitaan selkäjutut fysioterapeutilla, fysiatrilla ja lääkärillä, syynätään tarkkaan ja sitten kirjoitetaan lausuntoja jos jonkinmoisia.

vessaharjan varavarsi

kolme päivää saikkua jälellä ja sitten pitäs mennä töihin ja saisi selvitellä sijaistensotkuja. en tiiä jaksanko. oon tässä kotona ollessa tehny urasuunnitelmaa...alanvaihto on varmaan eessä. nykyinen työ ei motivoi muuta kuin palkkapäivän vuoksi.

Vierailija

Mulla ihan samanlaista ollut ja olen lisäksi tullut liian monessa paikassa työpaikkakiusatuksi. Koen että tie on noussut pystyyn. Pahinta on ettei meillä ole muita tuloja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat