Mistä mahtaisi johtua, että ihmisillä on usein tarve päästä kommunikoimaan kanssani?

Vierailija

Vaikka ei olisi mitään asiaa, he haluavat tulla juttelemaan. Ja kyse ei ole edes siitä, että olisin iloisen ja kiltin näköinen, sillä tätä tapahtuu myös silloin, kun näytän vakavalta.

Kommentit (13)

Vierailija

Joskus se on jopa ärsyttävää että minut noteerataan. Haluaisin olla rauhassa. En ole huomionkipeä niin kuin vielä muutama vuosi sitten. Silloin tunsin itseni näkymättömäksi vaikka olisin halunnut tulla huomatuksi. Nyt kun en hae enää huomiota ja hyväksyntää, saan sitä.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tapaat paljon ihmisiä vai harvoja, jotka kaikki ovat juttutuulella? Kyllä kysyit mahdottoman kysymyksen.

Olin missä tahansa niin ihmiset tulevat kysymään apua aina minulta vaikka muitakin olisi lähistöllä. Töissä myös paljon sellaisia jotka haluavat kaikin tavoin päästä juttusille vaikka näyttäisin siltä etten halua jutella. Olen erakkoluonne.
Ap

Vierailija

Varmaan vaikutat sympaattiselta ja turvalliselta ihmiseltä, johon uskaltaa ottaa kontaktia. Sitä ei kai voi sanoa kaikista, joten kysyntä on kova.

Vierailija

Mulla sama. En välitä ihmisseurasta, ja aina ollaan kysymässä neuvoa ja apua. Olen päätellyt, että juuri siksi. Kysyjät tietävät, että tuo ei ala auttaa kädestä pitäen ja käy riesaksi, siitä pääsee eroon. Se kertoo vain olennaisen ja pakenee paikalta.

Vierailija

Sitäkin tietysti ilmennee, varsinkin Suomessa, että kun monen itsetunto on niin riippuvainen muiden hyväksynnästä, niin se keikkuu koko ajan. Jos jossain näkyy itseriittoisen näköinen henkilö, häntä riennetään mielistelemään. Jos hän taas näyttääkin siltä, että innostuu huomiosta, häntä aletaan vähintään vältellä, koska hän ei edustakaan sitä, mistä itsellä on puute. :D

Vierailija

Mulla sama. Oon miettinyt että näytän yleensä ehkä siltä ettei mulla oo kiire. Lisäksi mulla on luonnostaan ystävällisen näköiset kasvot ehkä. Suuret silmät ja ei kovat piirteet, tämän näköinen ei kai voi olla ilkeä!

Vierailija

Minustakin tuntuu, että monet vieraat ihmiset kadulla kysyvät jotain neuvoa tai pientä apua. En varmaan näytä kovin uhkaavalta ainakaan kun olen nuori nainen enkä kovin pitkä, olisikohan siinä syy. Vaikka kävelen aika nopeasti...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat