Isomunaisuuden raja senteissä?

nainen1975

Mittailin viikonloppuna pienessä humalassa mieheni kalun pituuden ja sain tulokseksi 16cm. Voiko häntä pitää isomunaisena? Mikä on mielestänne ison kalun mitta?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ei voi pitää isomunaisena, koska miehesi kalu on huomattavasti keskivertoa lyhempi ja todennäköisesti myös ohut, koska et paksuudesta kehdannut sanoa mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei voi pitää isomunaisena, koska miehesi kalu on huomattavasti keskivertoa lyhempi ja todennäköisesti myös ohut, koska et paksuudesta kehdannut sanoa mitään.

Vielä lisäyksenä, että pidän omaa miestäni isokaluisena. Pituutta 21 cm ja ympärysmittaa 16 cm. Tätä pidän myös isokaluisuuden alarajana, koska en enää voisi vaihtaa pienempään :)

Vierailija

Yli 14-senttinen on mun mielestä iso. Mulla on kyllä vähän tiukka pimppi, joten en kaipaisikaan isompaa. 16-senttinen on ihan maksimi mulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yli 14-senttinen on mun mielestä iso. Mulla on kyllä vähän tiukka pimppi, joten en kaipaisikaan isompaa. 16-senttinen on ihan maksimi mulle.
harrastatko paljonki seksiä viikon aikana.?

nami83

Vierailija kirjoitti:
Mittailin viikonloppuna pienessä humalassa mieheni kalun pituuden ja sain tulokseksi 16cm. Voiko häntä pitää isomunaisena? Mikä on mielestänne ison kalun mitta?

No onhan 16cm jonkin verran normaalia pidempi kalu, mutta en nyt tiedä voiko ihan isomunaisena pitää. Mulle tuo koko kuulostaa juuri sopivalta....

Vierailija

Minun miehelläni on 17 cm pitkä ja ympärys on 15 cm. Ei hänkään ole vielä isomunainen, sillä kymmenen minuutin esileikin jälkeen menee jo liukkarin avulla sisään eikä tee kipeää, päinvastoin. Ainoa haitta on, että puristellessani sitä alapään lihaksilla se saattaa pursuttaa sisältönsä ulos liian aikaisin, jos en ole varovainen. Tämä kuulemma johtuu liiasta kitkasta. Joten puristelen enemmän vain silloin kun emme liiku.

N43

Blondi, 44v.

Syksyllä lomalla Turkissa sain isoa munaa, yli 25 cm, iso nuppi, kokoajan pystyssä ja kimpussani , sen viikon jälkeen kuumotti ja punotti monta viikkoa. Ensi keväänä taas kohti Turkkia ja ehdottomasti yksin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä 16cm erektiossa on jo iso, jos kerran suomi keskiarvo 13,70cm

Samaa mieltä. Suurimalla osalla miehistä on pienempi kuin 16cm.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
harrastatko paljonki seksiä viikon aikana.?

Poikakaverin kanssa harrastamme seksiä yleensä 3-6 kertaa viikossa. Tavallisimmin varmaan 3-4 kertaa.

matemaatikko

Maailmalla penisten keskimääräinen pituus on 13,12cm eli jos sun miehesi kalun pituus on 16cm, on se 22% isompi kuin keskimäärin maailmalla. Joten voi kai sitä sanoa isoksi

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat