Kotiäidit: kuinka usein käytte ystävän kanssa jossain?

Vierailija

Minusta tuntuu että yksinkertaisesti ei ole aikaa eikä virtaa mennä ystävien kanssa vietetään aikaa.

Kommentit (14)

Vierailija

Käyn  noin kerran viikossa. En siis tarkoita juhlimista tms. vaan käyn ystävän luona/kanssa kahvilla, lenkillä tms. Aikaa on kun mies tulee töistä, välillä lähden suht heti, mutta usein niin, että miehelle jää lasten iltapala ja nukkumaanlaitto, siis esim. seitsemän maissa. Mulle tämä nimenomaan antaa virtaa. Pienin on nyt 1v. Ihan vauvana kulki mukana kavereilla, mutta tuossa 6kk-1v välissä oli hankalampi mennä, kun vauvalla oli jo nukkumaanmenoaika, mutta imetystä edelleen tarvittiin siinä. Nyt onnistuu taas hienosti.

Vierailija

Kerran kuussa keskimäärin käyn kahvilla tmv. Ei ole aikaa. Tämä työ on 24/7 työtä. Vielä pitäisi itse harrastaa liikuntaa, muutakin kuin hyötyliikuntaa, mutta kas kun ei vaan ehdi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pakko päästä pois-tilanne monilla. Ahdistaa ja ärsyttää sekä mies että lapset. Olette säälittäviä..

Kuuleppas nyt sinä siellä. Jokainen ihminen tarvitsee edes hiukan omaa aikaa. Sinäkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käyn kerran kuussa. Opiskelen lapsenhoidon ohessa kahta ylempää korkeakoulututkintoa, joten aikaa ei ole enempään.

Onko mielessä käynyt kolmas..?

Vierailija

Siskoni lasken ystäväksi ja häntä tapaan 5-6 kertaa viikossa, eli lähes joka päivä.
Muita kavereita harvemmin, ehkä kerran-pari kuussa lasten kanssa ja muutaman kerran vuodessa ilman lapsia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerran kuussa keskimäärin käyn kahvilla tmv. Ei ole aikaa. Tämä työ on 24/7 työtä. Vielä pitäisi itse harrastaa liikuntaa, muutakin kuin hyötyliikuntaa, mutta kas kun ei vaan ehdi!

Missä isä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pakko päästä pois-tilanne monilla. Ahdistaa ja ärsyttää sekä mies että lapset. Olette säälittäviä..

Ei ole mikään pakko päästä pois tilanne tai, että ahdistaisi ja ärsyttäisi, jne. Jotakin omaakin saa olla vaikka onkin äiti. Lapsillekin periytämme sen, että saa olla jotain omaakin eikä vaan elämään toisten kautta. Joten HV!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitalisi on postissa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat