Harmittaa kun 10v tyttöä ei kiinnosta hiustenlaitto ym. kauneudenhoito.
Eli antaa laittaa ponnarille hiukset mutta ei muuta juurikaan. Ei ole vielä kiinnostunut meikeistä tai kynsilakoista. Ei laita hiuksiaan itse. Ei halua että hiuksia edes leikataan. Olen varmaan epäonnistunut äiti. Saman ikäinen serkkutyttö laittaa itse hiuksiaan koulu aamuina, kihartaa ym. on kiinnostunut meikeistä ja tyttöjen jutuista.
Kommentit (26)
Vaihdetaan ap. Ota sinä 3 v joka tahtoo kynsilakkaa ja sotkee sillä sitten kaikki paikat..
ihan vaan kysyn että miks sun lapsen pitäis tykätä tyttömäisistä jutuista.
jos sun lapsi ei tykkää tyttömäisistä jutuista nii älä pidä sitä juttua huonona hommana. hän saa ite päättää mistä tykkää.
Aloittaja, vastaapa nyt jotain, tai todistat itsesi provoilijaksi. Pelottaa, että olet vakavissasi. Ethän ole, ethän?
Ei tuossa iässä tarvitsekaan olla.
Minä annoin tuossa iässä mummon letittää tukkani kouluun jos olin siellä aamuisin kympin aamuina, mutta muuten ei yhtään kiinnostanut.
Vaatteista olin kyllä kiinnostunut mutta pukeuduin lähinnä kurkkusalaattihousuihin ja poikamaisiin huppareihin ja t-paitoihin.
Tykkäsin rymytä ulkona pulkkamäessä, leikkiä nukeilla salaa ja kuunnella musiikkia ja editoida videoita.
Yläasteellakaan en meikannut lainkaan, värjäsin hiukset yläasteen lopulla latvoista vaaleaksi.
Lukiossakaan ei vielä kiinnostanut, mutta nyt parikymppisenä olen alkanut innostua meikeistä ja kauneudenhoidosta enemmän.
Anna lapsesi olla lapsi, noihin hömpötyksiin ehtii myöhemminkin mukaan!
Harmittaa kun haaskasin aikaani näin huonon provon lukemiseen.
Minä en ole tajunnut huolestua vieläkään vaikka 21-vuotias tyttäreni ei ole kiinnostunut kauneudenhoidosta. En edes tiennyt, että olisi pitänyt huolestua. Suihkussa toki käy joka päivä ja puhtaat vaatteet vaihtaa, se riittää.