Saako opettaja käyttää korkokenkiä koulussa?

Vierailija

Onko mielestänne asiatonta jos opettaja käyttää koulussa korkokenkiä? Pidän korkokengistä ja koulun sisätiloissa täytyy kuitenkin olla sisäkengät. Olen käyttänyt siis tavallisia mustia tai nuden värisiä avokkaita, joissa on maltillinen korko. Tänään sain valituksia yhden oppilaan vanhemmalta korkokengistä, ei kuulemma ole soveliaat pienten lasten (2lk) opettajalla. Muuten pukeutumiseni on korrektia, ei mitään antavia kaula-aukkoja, ihoa nuolevia vaatteita tai lyhyitä helmoja....

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Mä muistan, kun aikoinani äitini kauhisteli sitä, että opettajallani, sellaisella urheilullisella nuorehkolla miehellä, oli aina sporttisandaalit - ihan mulle tosin vaan, ei sille opettajalle sentäs :D Että vaikea se on kaikkia miellyttää... 

Vierailija

2. lk? Siis ala-asteella? Mitä väliä. Luulin että ajattelit yläaste-lukio - mielessä tätä. Silloin olisin sanonut että mitä väliä, joka tapauksessa ne susta unelmoi, jos unelmoi, onpa niitä kenkiä tai ei.

Vierailija

Jos käytät korkokenkiä, niin osta ainakin laadukkaat ja äänettömät, ettei oppilailta ja työkavereilta mene hermot, kun kopsuttelet pitkin käytäviä, kop.kop.kop.....se on todella häiritsevää ja muistan open korkokenkien ärsyttävän äänen vielä pari vuosikymmen jälkeen. Kop
Kop.kop.........

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos käytät korkokenkiä, niin osta ainakin laadukkaat ja äänettömät, ettei oppilailta ja työkavereilta mene hermot, kun kopsuttelet pitkin käytäviä, kop.kop.kop.....se on todella häiritsevää ja muistan open korkokenkien ärsyttävän äänen vielä pari vuosikymmen jälkeen. Kop
Kop.kop.........

Se kopinahan on just hyvä, lukiossa oli korkkareita pitävä enkun ope ja oli hyvä kun aina tiesi sen tulevan kun kuului kopse käytävältä :D

Vierailija

Korkkareitten kantoihin kannattaa laitattaa uudet, pehmeät korkolaput. Uusissa kengissä on nykään aina sellaiset kovat ja kopisevat korkolaput, vaihtamalla pääsee eroon kopinasta.

t. korkkareitä käytän, kopinaa inhoan minäkin

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat