Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menettekö kumppaninne kanssa samaan aikaan nukkumaan?

Vierailija
10.11.2015 |

Jotenkin ärsyttävää. Olisi kivaa että edes joskus mies tulisi mun kanssa samaan aikaan nukkumaan :D

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennä. Kumpikaan ei koe tarvetta sellaiselle. Eri aikaan aamulla herätys ja eri aikaan mennään nukkumaan.

Vierailija
2/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ärsyttävää. Olisi kivaa että edes joskus mies tulisi mun kanssa samaan aikaan nukkumaan :D

En tiedä. Se nukkuu sohvalla.

Tai kait se jää vielä valvomaan kun itse menen nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennä. Minä menen yleensä nukkumaan ennen miestä, mutta mies tulee usein hetkeksi viereeni juttelemaan ja halimaan silloin kun minä menen sänkyyn.

Vierailija
4/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemme, jos minulla on myöhäinen aamu. Tavallisesti katsomme boksilta jonkun ohjelman ja menemme puolenyön maissa petiin. Jos minun pitää herätä kuudelta, menen jo iltayhdeksän aikoihin mukulan kanssa nukkumaan. Mies on työtön, saa valvoa miten huvittaa.

Vierailija
5/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään aina sänkyyn samaan aikaan, toinen voi alkaa nukkumaan aikaisemmin mutta ikinä ei toinen jää esim sohvalle katsomaan telkkaria vaan voi katsoa makuuhuoneessa, ollaan molemmat super sikeäunisia :) molempien päivän lemppari hetki kun mennään yhdessä sänkyyn.

Vierailija
6/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen miehen kanssa käytiin aina nukkumaan yhtaikaa. Ja seksiä oli joka ilta kuuden vuoden ajan .

Vierailija
7/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään yhdessä :)

Vierailija
8/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennä silloin, kun miehellä aamulla töihin meno. Mies menee silloin aikaisemmin nukkumaan.

Vierailija
9/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla menemme eri aikaan nukkumaan: minä teen ilta- ja yövuoroja ja mies on kotona lapsen kanssa.

Vierailija
10/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen kumppanin kanssa menemme aina samaan aikaan, kun olemme  samassa paikassa.. Meillä on sama unirytmi ja tykkäämme nukahtaa ihan liki toisiamme, vaikka emme rakastelisikaan illalla, mutta aamulla herätessämme  rakastelemme kyllä..

Ai niin, emme ole kaksikymppisiä vaan liki viisikymppisiä.. odottelemme aikaa, kun asumme aina yhdessä..

Vierailija
11/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä. Nyt vähän mökötän, joten olen muutamana iltana mielenosoituksena mennyt nukkumaan yksin, sanomatta edes hyviä öitä..

Joo, lapsellista.

Vierailija
12/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisen miehen kanssa käytiin aina nukkumaan yhtaikaa. Ja seksiä oli joka ilta kuuden vuoden ajan .

Joka ikinen ilta kuuden vuoden ajan?Mä en usko.Miksi ihmeessä te sitte erositte?

Vierailija
13/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Mies menee nukkumaan kymmenen aikoihin, minä vasta kahden aikoihin yöllä.

Vierailija
14/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyyn menemme samaan aikaan, mutta mies katsoo sängystä telkkaria ja minä käyn nukkumaan.

Vierailija
15/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka ikinen ilta kuuden vuoden ajan?Mä en usko.Miksi ihmeessä te sitte erositte?

Seksikö mielestäsi on ainoa syy olla yhdessä?

Vierailija
16/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin.

Josta eräs ystäväni järkyttyi. Heidän parisuhde voi sen takia hyvin, kun samaan aikaan käpertyvät toisiinsa ja rupattelevat viimeiset päivän asiat.

Se tulee järkyttymään lisää, kun kerron, että alotettiin remontti. Tilaa omille makkareille!

Käpristellään toisissamme telkkarin tai kirjojen äärellä useasti viikon aikana, puhutaan jutut pois ei väsyneenä, ettei jää arki uneen. Naida naksutellaankin kaksi kolme kertaa viikossa, se ihmetteli sitäkin miten se onnistuu.. niinpä niin. :D

Vierailija
17/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuommoinen järkyttävä rutiininomainen pakko syöksi eroon.

Vierailija
18/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemme koko perhe samaan aikaan sänkyyn (lapset 7, 4 ja 2). Miehen kanssa ollaan sitten sängyssä vierekkäin, annetaan hierontaa toisillemme, katsotaan sarjoja netistä yms. Yleensä nukahdan ennen miestä.

Ihanaa tällainen arkinen läheisyys. Ei siihen ihmeitä tai edes spesiaaliromantiikkaa tarvita. Riittää, että toinen on siinä lähellä ja kumpikin tekee samaan aikaan mitä haluaa. Bonuksena meillä on yleensä aina kuopus siinä välissä. Kannetaan sitten omaan sänkyyn, kun pikkuinen nukahtaa.

Vierailija
19/41 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa haaveilen minäkin:) Vain matkoilla mennään samaan aikaan nukkumaan.

Itse simahdan klo 22. Kotioloissa mies katsoo tv:tä vielä aamuyölle, nukahtaa sohvalle ja kömpii sänkyyn 04. Tuolloin minä usein herään enkä enää saa unta, nousen ylös ennen klo 06. Eli ei me paljoa vietetä aikaa samassa sängyssä (ainakaan nukkumassa....;D)

Miten ihanaa olisikaan nukahtaa ja herätä lusikassa....

Vierailija
20/41 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän