Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menettekö kumppaninne kanssa samaan aikaan nukkumaan?

Vierailija

Jotenkin ärsyttävää. Olisi kivaa että edes joskus mies tulisi mun kanssa samaan aikaan nukkumaan :D

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Ei mennä. Kumpikaan ei koe tarvetta sellaiselle. Eri aikaan aamulla herätys ja eri aikaan mennään nukkumaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ärsyttävää. Olisi kivaa että edes joskus mies tulisi mun kanssa samaan aikaan nukkumaan :D

En tiedä. Se nukkuu sohvalla.

Tai kait se jää vielä valvomaan kun itse menen nukkumaan.

Vierailija

Ei mennä. Minä menen yleensä nukkumaan ennen miestä, mutta mies tulee usein hetkeksi viereeni juttelemaan ja halimaan silloin kun minä menen sänkyyn.

Vierailija

Menemme, jos minulla on myöhäinen aamu. Tavallisesti katsomme boksilta jonkun ohjelman ja menemme puolenyön maissa petiin. Jos minun pitää herätä kuudelta, menen jo iltayhdeksän aikoihin mukulan kanssa nukkumaan. Mies on työtön, saa valvoa miten huvittaa.

Vierailija

Mennään aina sänkyyn samaan aikaan, toinen voi alkaa nukkumaan aikaisemmin mutta ikinä ei toinen jää esim sohvalle katsomaan telkkaria vaan voi katsoa makuuhuoneessa, ollaan molemmat super sikeäunisia :) molempien päivän lemppari hetki kun mennään yhdessä sänkyyn.

Vierailija

Nykyisen kumppanin kanssa menemme aina samaan aikaan, kun olemme  samassa paikassa.. Meillä on sama unirytmi ja tykkäämme nukahtaa ihan liki toisiamme, vaikka emme rakastelisikaan illalla, mutta aamulla herätessämme  rakastelemme kyllä..

Ai niin, emme ole kaksikymppisiä vaan liki viisikymppisiä.. odottelemme aikaa, kun asumme aina yhdessä..

ExoPol
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Yleensä kyllä. Nyt vähän mökötän, joten olen muutamana iltana mielenosoituksena mennyt nukkumaan yksin, sanomatta edes hyviä öitä..

Joo, lapsellista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Entisen miehen kanssa käytiin aina nukkumaan yhtaikaa. Ja seksiä oli joka ilta kuuden vuoden ajan .

Joka ikinen ilta kuuden vuoden ajan?Mä en usko.Miksi ihmeessä te sitte erositte?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisen miehen kanssa käytiin aina nukkumaan yhtaikaa. Ja seksiä oli joka ilta kuuden vuoden ajan .

Joka ikinen ilta kuuden vuoden ajan?Mä en usko.Miksi ihmeessä te sitte erositte?

Seksikö mielestäsi on ainoa syy olla yhdessä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat