Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä kihloihin?

Vierailija
10.11.2015 |

Minkä ikäisenä olette menneet kihloihin ja kuinka pitkän yhdessäolon jälkeen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin 18 vuotiaana kahden vuoden seurustelun jälkeen, naimisiin mentiin vuosi sitten 23 vuotiaana :)

Vierailija
2/16 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet melkein kolme vuotta yhdessä, aiemmissa suhteissa en ole edes halunnut mennä kihloihin, mutta nyt tuntuu siltä että haluan. Toivottavasti kumppanikin ajattelee samoin ja kosisi pian!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden vuoden seurustelun jälkeen, ikää oli silloin 22. Tästä vuoden päästä menimme naimisiin.

Vierailija
4/16 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 25v. kun mentiin kihloihin. Siitä meni 4kk ja mentiin naimisiin.  Yhdessäoloa oli tuossa vaiheessa takana kaksi vuotta.

Vierailija
5/16 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teitä kosittiin? Vai päätittekö vain yhdessä, että nyt mennään kihloihin?

Ap

Vierailija
6/16 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta seurusteltiin ennen kihloihin menoa. Minä olin silloin 21 vuotta ja mieheni 25 vuotta.

Vierailija
7/16 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teitä kosittiin? Vai päätittekö vain yhdessä, että nyt mennään kihloihin?

Ap

Olimme hetken puhuneet lapsen yrittämisestä, mutta mies oli ehdottomasti sitä mieltä että meidän on oltava naimisissa kun lapsi syntyy. Päätös oli yhteinen vaikka mies muodon vuoksi polvistuikin ja kysyi tahdonko tahtoa.

-3

Vierailija
8/16 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kk jälkeen mentiin kihloihin ja vuosi siitä naimisiin. Yhdessä sovittiin ja päätettiin kihloihin ja naimisiinmenot ja niihin liittyvät asiat.

Vierailija
9/16 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa: kumpikaan meistä ei varsinaisesti kosinut. Minä sanoin miehelle, että nyt aletaan yrittää lasta. Kumpikaan meistä ei halunnut saada lasta avioliiton ulkopuolella, joten mentiin naimisiin.

Vierailija
10/16 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v kihloihin 3 vuoden seurustelun jälkeen. Häitä ei vielä suunnitella.

Vierailija
11/16 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuoden seurustelun jälkeen, kun oltiin molemmat 24-vuotiaita. Vuoden päästä siitä mentiin naimisiin :)

Ja yhdessä oltiin mietitty että voisipas tässä kihloihin kohta mennä, mutta mies lopulta kosi.

Vierailija
12/16 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan kuukauden tuttavuuden jälkeen. Tosin siitä ajasta olimme suurimman osan eri puolilla Suomea. Minä olin 20v ja mies 21v. Puolen vuoden kihlauksen jälkeen menimme naimisiin (ja siitäkin ajasta olimme suurimman osan eri puolella Suomea). Yhteen muutimme oltuamme naimisissa 3kk.  Nyt olemme olleet naimissa 31v. Ensitapaamisesta tulee joulun alla 32v.

Vierailija
13/16 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 27v. ja yhdessä oli oltu 10kk. 

Vierailija
14/16 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kk seurustelun jälkeen mies kosi ja menimme kihloihin. Siitä seuraavana kesänä naimisiin. Mekin muutimme yhteen vasta pari kk naimisiinmenosta.

Vierailija
15/16 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuoden seurustelun jälkeen kihloihin ja siitä viiden vuoden päästä naimisiin.

Mies kosi kun täytin 20 ja raskaustesti näytti plussaa:)

Vierailija
16/16 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 26-vuotias, kun päiväkävelyllä ollessamme ilmaisin miehelleni haluavani hänen kanssaan naimisiin. Olimme tuolloin olleet yhdessä 8 vuotta ja avioiduimme kaksi kuukautta myöhemmin.