Minkä ikäisenä kihloihin?

Vierailija

Minkä ikäisenä olette menneet kihloihin ja kuinka pitkän yhdessäolon jälkeen?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Olemme olleet melkein kolme vuotta yhdessä, aiemmissa suhteissa en ole edes halunnut mennä kihloihin, mutta nyt tuntuu siltä että haluan. Toivottavasti kumppanikin ajattelee samoin ja kosisi pian!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten teitä kosittiin? Vai päätittekö vain yhdessä, että nyt mennään kihloihin?
Ap

Olimme hetken puhuneet lapsen yrittämisestä, mutta mies oli ehdottomasti sitä mieltä että meidän on oltava naimisissa kun lapsi syntyy. Päätös oli yhteinen vaikka mies muodon vuoksi polvistuikin ja kysyi tahdonko tahtoa.

-3

Vierailija

6 kk jälkeen mentiin kihloihin ja vuosi siitä naimisiin. Yhdessä sovittiin ja päätettiin kihloihin ja naimisiinmenot ja niihin liittyvät asiat.

Vierailija

6 jatkaa: kumpikaan meistä ei varsinaisesti kosinut. Minä sanoin miehelle, että nyt aletaan yrittää lasta. Kumpikaan meistä ei halunnut saada lasta avioliiton ulkopuolella, joten mentiin naimisiin.

Vierailija

2 vuoden seurustelun jälkeen, kun oltiin molemmat 24-vuotiaita. Vuoden päästä siitä mentiin naimisiin :)
Ja yhdessä oltiin mietitty että voisipas tässä kihloihin kohta mennä, mutta mies lopulta kosi.

Vierailija

Tasan kuukauden tuttavuuden jälkeen. Tosin siitä ajasta olimme suurimman osan eri puolilla Suomea. Minä olin 20v ja mies 21v. Puolen vuoden kihlauksen jälkeen menimme naimisiin (ja siitäkin ajasta olimme suurimman osan eri puolella Suomea). Yhteen muutimme oltuamme naimisissa 3kk.  Nyt olemme olleet naimissa 31v. Ensitapaamisesta tulee joulun alla 32v.

Vierailija

6 kk seurustelun jälkeen mies kosi ja menimme kihloihin. Siitä seuraavana kesänä naimisiin. Mekin muutimme yhteen vasta pari kk naimisiinmenosta.

Vierailija

2 vuoden seurustelun jälkeen kihloihin ja siitä viiden vuoden päästä naimisiin.

Mies kosi kun täytin 20 ja raskaustesti näytti plussaa:)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat