Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

valehteleko tapailemani nainen työstään?

Vierailija
10.11.2015 |

Ollaan tapailtu nyt n. 3 viikkoa ja nainen kertonut olevansa töissä eräällä tehtaalla.
Sanoi olevansa töissä 23.00 asti. Tekstasi koko illan kuitenkin. Kysy haluanko tulla käymään myöhemmin sanoin joo. Yhtäkkiä nainen pääsikin töistä aikaisemmin. Lähdin itse matkaan ja odotin alaovilla naista. Kysyin tarvitseeko kyydin vastasi, että sai jo kyydin kaverilta. odotin kunnes laittoi tulin nyt kotiin. Missään vaiheessa nainen ei ovista sisään mennyt kun minä odotin häntä alhaalla pimputin summeria ja nainen oli kuin aaveen nähnyt kun näki minut. Tuli kusetettu olo. Nainen oli ihan stressaantunut eikä edes tullut kun panimme. olen 26 ja nainen 25.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on varattu. Odotti että mies lähtee ulos.

Vierailija
22/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti sitä kuvittelisi, että toinen lähtee siinä vaiheessa kotoa eikä ole valmiina kyttäämässä pihalla. 

Riippuu kai, missä asuu. Jos on matkaa tunti, niin kai sitä voi lähteä kotoa aiemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä minäkin säikähtäisin, jos uudehko tuttavuus soittaisi samantien ovikelloa, kun olen kertonut tulleeni kotiin. Normaalisti sitä kuvittelisi, että toinen lähtee siinä vaiheessa kotoa eikä ole valmiina kyttäämässä pihalla.

Toisekseen on ihan normaalia, että sitä tulee kotiin, laittaa vaikka tavarat paikoilleen, vaihtaa vaatteet ja hiukan siistiytyy, ennen kuin laittaa "tulin just kotiin" viestin. Vai luulitko, että se nainen kävelee ovesta sisään kännykkä kädessään ja naputtelee sinulle sillä samalla sekunnilla viestiä?

Kuulostat todella pelottavalta. 

Näin. Itse kävisin suihkussa ja meikkaisin vähän ennen kuin tekstaisin mitään. Varsinkin jos seksiä saattais olla tiedossa. Voi olla että pitäisi pikaisesti kämppääkin vähän raivata. Eli mulla menis n. 45 min helposti aikaa ennen kuin olisin valmis. Varsinkin kun on noin tuoreesta suhteesta kyse.

Vierailija
24/24 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti sitä kuvittelisi, että toinen lähtee siinä vaiheessa kotoa eikä ole valmiina kyttäämässä pihalla. 

Riippuu kai, missä asuu. Jos on matkaa tunti, niin kai sitä voi lähteä kotoa aiemmin?

Paitsi jos matkaa on tunti, nainen on saattanut varata siihen että vielä on se tunti aikaa siistiytyä... Sitten kun se tunti muuttuukin minuutiksi, niin ei ihme jos vähän hölmistynyt olo on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme