Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä helkuttia...

Vierailija

Mittasin äsken kuumeen ja mittari näyttää koko ajan 97.3? :o kolme kertaa oon nyt mitannut ja samaa näyttää....?

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
oisko rikki?

Mietin just samaa. Piippaa ihan normaalisti ja sit on nollas ku laitan kainaloon... Ihan toimii muute... Mut ei hä nyt Herran jestas sentään voi olla 97 kuumetta :o

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
oisko rikki?

Eipä olis tämä tullut mieleenkään! Minun ehdotus olisi ollut, että ap:n keho alkaa kohta saavuttaa kiehumispisteen.

P.S. Jos tosissani vastaan, niin joko vehje on rikki tai sitten näyttää fahrenheitit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oisko rikki?

Mietin just samaa. Piippaa ihan normaalisti ja sit on nollas ku laitan kainaloon... Ihan toimii muute... Mut ei hä nyt Herran jestas sentään voi olla 97 kuumetta :o

Voipi sitä olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oisko rikki?

Eipä olis tämä tullut mieleenkään! Minun ehdotus olisi ollut, että ap:n keho alkaa kohta saavuttaa kiehumispisteen.

P.S. Jos tosissani vastaan, niin joko vehje on rikki tai sitten näyttää fahrenheitit.

Hitto et nauratti tää kommentti :D joo en minäkään usko, että 97 astetta kuumetta olisi johan mie kuolisin varmaan siihe :D otsa on kyl kuuma :/ ja muutenkin kuumeinen olo :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oisko rikki?

Voipi sitä olla.

Ei kai sentään :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oisko rikki?

Voipi sitä olla.

Ei kai sentään :/

Joo o. Tarttuu likasista myttyräsukista lattialla. Kiehuu siinä sitten.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat