Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te ostatte miehillenne joululahjaksi?

Vierailija
10.11.2015 |

Pumpattava barbara yms.vinkit voit pitää itselläsi :)

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna mies saa lahjaksi "partasetin" johon kuuluu vanhanajan parranajovoide, sen levitykseen partasuti ja saman sarjan after shave -voide. Hyvä höylä löytyy jo.

Lisäksi hankin jonkun hajuveden, yritän löytää jonkun mitä miehellä ei vielä ole ollut.

Vierailija
42/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään "ostettua"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata ja kravatin

Vierailija
44/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vielä kun miehelle ei tunnut kelpaavan mikään. Ei ole ikinä valittanut lahjasta mutta kaikki tähän asti antamani lahjat ovat jääneet käyttämättä. Olen ostanut kirjan häntä kiinnostavalta aihealueelta, mutta ei ole edes sitä avannut. Olen ostanut iPhone-lompakon ja matkalaturin, nekin jääneet kaapin perälle. Olen ostanut vähän hienomman viinipullon avaajan ja käyttämättä jäänyt sekin boksiinsa, mies käyttää aina meidän vanha perus-avaajaa.

Ainoat mitkä ovat tulleet käyttöön on joka vuotiset bokserit, sukat ja pyjamat. Mutta näistä hän ei vaikuta yhtään innostuneelta, ymmärrän kyllä että ovat niin arkisia ja annankin näitä aina muiden lahjojen ohessa.

Siksi mietinkin että mitäköhän tänä vuonna voisi hankkia. Olen opiskelija joten budjetti ei riitä niihin oikeasti cooleihin gadgetteihin joita monet miehet toivovat. Ja kun kysyn toivetta on vastaus aina "en tiedä" tai tyylin lentokone ja mersu. Huoh naisille on niin paljon helpompaa ostaa lahjoja.

Onko pakko ostaa jotain? Tee itse vaikka villasukat. Tai ole lahjomatta. Ei kaikkia miehiä kiinnosta lahjonta.

Vierailija
45/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vielä kertomu mitä haluaa.

Vierailija
46/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: miehet eivät tykkää tuollaisesta krääsästä (viinipullon avaaja yms.). Alkoholi, elektroniikka ja lahjakortit toimii. 

-mies[/quote]

Eri mieltä, vaikka nainen olenkin..

Nainen harvoin osaa ostaa sellaista elektroniikkaa, jota mies olisi halunnut, joten on viisaampaa antaa ostaa itse. Ainakin meillä mies on hyvin tarkka noissa jutuissa.

Alkoholi - no, riippuu miehestä, miten paljon juo ja mitä juo. Meillä ostaa itse reissusta konjakkipullon ja se riittää vuodeksi, lisäksi menee saunakalja silloin tällöin.. ei oikein lahjaksi käy.

Lahjakortti - no, jos on tyysten eri rahat, niin mikäs siinä. Yhteisillä rahoilla on aika hölmöä ostaa lahjakorttia.

Meillä tykättyjä lahjoja ovat lempikirjailijoiden uudet kirjat, tuoksut/muu kosmetiikka, merkkivaatteet, käyttöesineet kuten hansikkaat, lompakot jne.

Vierailija
47/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan paksun kultaisen ranneketjun. Hän ei ikinä raski ostaa semmosta itselleen vaikka monta kertaa ääneen on suunnitellut ostavansa.

Vierailija
48/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä tykättyjä lahjoja ovat lempikirjailijoiden uudet kirjat, tuoksut/muu kosmetiikka, merkkivaatteet, käyttöesineet kuten hansikkaat, lompakot jne."

Kuinka monta lompakkoa ihminen tarvii? Mulla on käytössä lompakko, jonka ostin v.1995 (muistan, koska edellinen varastettiin silloin). Nyt siitä alkaa kyllä kolikkotasku olla rikki.

Vierailija
49/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Meillä tykättyjä lahjoja ovat lempikirjailijoiden uudet kirjat, tuoksut/muu kosmetiikka, merkkivaatteet, käyttöesineet kuten hansikkaat, lompakot jne."

Kuinka monta lompakkoa ihminen tarvii? Mulla on käytössä lompakko, jonka ostin v.1995 (muistan, koska edellinen varastettiin silloin). Nyt siitä alkaa kyllä kolikkotasku olla rikki.

No arvaahan, tarkoitinko, että joka joulu ostettaisiin uusi lompakko, hanskat jne, vai olisinkohan sitten kuitenkin tarkoittanut, että lahjaksi tykättyjä ovat tuon kaltaiset käyttötavarat, toki sitten sen mukaan, mikä alkaisi kaivata uusimista... Tuohon kategoriaan kuuluu mielestäni paljon lahjaideoita, joita nappaan aina mieleeni sitä mukaa, kun huomaan, että tarvetta alkaa tulla. Esim. tänä vuonna ostan uuden termosmukin (entinen ei pidä kahvia enää kuumana kuin hetken), salikassin (entisessä nurkat irvottaa) sekä juurikin nahkahanskat, entiset ovat jo kulahtaneen näköiset. 

Vierailija
50/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesstripparin ja pullon viinaa.

Vierailija
51/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kuoreen 800€ niin saa ostaa mieleisensä fillarin, en minä sitä osaa ostaa :)

Vierailija
52/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietämme joulun reissussa, joten luultavasti en mitään, en myöskään toivo häneltä mitään. Käytetään rahat kaikkeen kivaan paikan päällä :)

Vierailija
53/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidon rämemajavaani punaisen rusetin ja kilikellon.

Vierailija
54/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se perinteinen setti: partavettä, sukat ja kalsarit, mahdollisesti kirja. Sinänsä aika typerä setti, sillä kaikkia noita voi ostaa pitkin vuotta tarpeen mukaan. Mutta jos itse tietää saavansa aamutossut tai yöpaidan - ei mitään baby-unelmaa todellakaan - niin eipä mielikuvitus mullakaan laukkaa sen paremmin.

Vierailija
55/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoimmalla pääsette kun ostatte itsellenne seksikkään alusasun, josta mies  tykkää ja sitten se yllä ja tonttulakki päässä otatte mieheltänne suihin. Siinä on aika monen miehen joulu pelastettu.

Vierailija
56/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ostaa lentoliput Roomaan.

Vierailija
57/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti - no, jos on tyysten eri rahat, niin mikäs siinä. Yhteisillä rahoilla on aika hölmöä ostaa lahjakorttia.

Jos on yhteiset rahat, on hölmöä ostaa yhtään mitään.

Vierailija
58/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna mies saa lahjaksi "partasetin" johon kuuluu vanhanajan parranajovoide, sen levitykseen partasuti ja saman sarjan after shave -voide. Hyvä höylä löytyy jo.

Lisäksi hankin jonkun hajuveden, yritän löytää jonkun mitä miehellä ei vielä ole ollut.

Petturin hajuinen mies sulla.. Miehen kuuluu haista hielle.

Vierailija
59/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellon. Hän on himoinnut jo kauan Omega Speedmasteria, mutta ei ole raaskinut ostaa, niin ostan sen hänelle. 

Eli tämä ---> http://www.laatukellot.fi/omega-speedmaster-professional-first-man-on-m…

Tosin en osta sitä tuolta, mutta tuo linkki nyt sattu ensimmäisenä.

Toihan ois hieno. Harmi kun mun mies ei tykkää Omegasta, niin ostan sit tämän hälle http://www.laatukellot.fi/rolex-gmt-master-ii-musta-18k-valkokultaa-o40…

Kiitti vinkistä. Ilmainen toimitus! Kello lähti tilaukseen heti.

Vierailija
60/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petturin hajuinen mies sulla.. Miehen kuuluu haista hielle.

Mitä vittua? :D