Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te ostatte miehillenne joululahjaksi?

Vierailija
10.11.2015 |

Pumpattava barbara yms.vinkit voit pitää itselläsi :)

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Superdryn hupparin tai steamohjaimen.

Mie ostan nuo pojalleni..

Mä ostan omalleni kauko-ohjattavan helikopterin. Miehelle siis. 

Minen voi ostaa sitäkään, kun osti sellasen jo ihan itse :/

Vierailija
22/76 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin mitä miesystävä haluaa,ja vastaus oli "ei mitään" (on epämaterialistinen hippityyppi),joten oli aika miettiminen,mutta ajattelin että vaatetta(boxreita,valokuvat-paita),syötäviä/juotavia juttuja(teetä,hunajaa ja raakasuklaata ainakin) sekä meditaatiokirjan,kun on siitä ollut viime aikoina kiinnostunut.

Otit sitten jonkun hipin :()

Mitä vikaa hipeissä :(

Miehen kuuluu käyttää vapaa-aika riuskiin panohommiin, eikä mihinkään meditointiin. Paitsi jos on Jeesus. Mutta sillonkin vois pyytää joain miehisempää lahjaa, onhan ne kuitenkin syndet jouluna. Vaikka porakonetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Emme tykkää lahjojen ostamisesta, joten emme osta lahjoja kenellekään. Mieuummin teemme yhdessä matkan.

Vierailija
24/76 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako teidän miehet lukea, kun kaikki jotain kirjaa toivoo? Ei meillä.

En voisi seurustella miehen kanssa, jos tämä ei lue kirjoja! :O

Vierailija
25/76 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin mitä miesystävä haluaa,ja vastaus oli "ei mitään" (on epämaterialistinen hippityyppi),joten oli aika miettiminen,mutta ajattelin että vaatetta(boxreita,valokuvat-paita),syötäviä/juotavia juttuja(teetä,hunajaa ja raakasuklaata ainakin) sekä meditaatiokirjan,kun on siitä ollut viime aikoina kiinnostunut.

Otit sitten jonkun hipin :()

Mitä vikaa hipeissä :(

Miehen kuuluu käyttää vapaa-aika riuskiin panohommiin, eikä mihinkään meditointiin. Paitsi jos on Jeesus. Mutta sillonkin vois pyytää joain miehisempää lahjaa, onhan ne kuitenkin syndet jouluna. Vaikka porakonetta.

Mun hippi ehtii pannakin.

Vierailija
26/76 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, enkä itsekään odota mitään. Lahjat on ihan liian suuressa roolissa jouluna.

Vierailija
27/76 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan sellasen viikonloppureissulle sopivan putkikassin hänen kannattamansa urheilujoukkueen logolla, tulee tarpeeseen. Lisäksi ehkä jotain pientä, kuten kalsareita tai suklaata, pitää katsoa :)

Vierailija
28/76 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuloman. Ei tarvi mitään materiaa, joten pieni reissu (yhdessä) tuntuu sopivalta.

Vierailija
29/76 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Vierailija
30/76 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä kun miehelle ei tunnut kelpaavan mikään. Ei ole ikinä valittanut lahjasta mutta kaikki tähän asti antamani lahjat ovat jääneet käyttämättä. Olen ostanut kirjan häntä kiinnostavalta aihealueelta, mutta ei ole edes sitä avannut. Olen ostanut iPhone-lompakon ja matkalaturin, nekin jääneet kaapin perälle. Olen ostanut vähän hienomman viinipullon avaajan ja käyttämättä jäänyt sekin boksiinsa, mies käyttää aina meidän vanha perus-avaajaa.

Ainoat mitkä ovat tulleet käyttöön on joka vuotiset bokserit, sukat ja pyjamat. Mutta näistä hän ei vaikuta yhtään innostuneelta, ymmärrän kyllä että ovat niin arkisia ja annankin näitä aina muiden lahjojen ohessa.

Siksi mietinkin että mitäköhän tänä vuonna voisi hankkia. Olen opiskelija joten budjetti ei riitä niihin oikeasti cooleihin gadgetteihin joita monet miehet toivovat. Ja kun kysyn toivetta on vastaus aina "en tiedä" tai tyylin lentokone ja mersu. Huoh naisille on niin paljon helpompaa ostaa lahjoja.

Vierailija
31/76 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vielä kun miehelle ei tunnut kelpaavan mikään. Ei ole ikinä valittanut lahjasta mutta kaikki tähän asti antamani lahjat ovat jääneet käyttämättä. Olen ostanut kirjan häntä kiinnostavalta aihealueelta, mutta ei ole edes sitä avannut. Olen ostanut iPhone-lompakon ja matkalaturin, nekin jääneet kaapin perälle. Olen ostanut vähän hienomman viinipullon avaajan ja käyttämättä jäänyt sekin boksiinsa, mies käyttää aina meidän vanha perus-avaajaa.

Ainoat mitkä ovat tulleet käyttöön on joka vuotiset bokserit, sukat ja pyjamat. Mutta näistä hän ei vaikuta yhtään innostuneelta, ymmärrän kyllä että ovat niin arkisia ja annankin näitä aina muiden lahjojen ohessa.

Siksi mietinkin että mitäköhän tänä vuonna voisi hankkia. Olen opiskelija joten budjetti ei riitä niihin oikeasti cooleihin gadgetteihin joita monet miehet toivovat. Ja kun kysyn toivetta on vastaus aina "en tiedä" tai tyylin lentokone ja mersu. Huoh naisille on niin paljon helpompaa ostaa lahjoja.

Vinkki: miehet eivät tykkää tuollaisesta krääsästä (viinipullon avaaja yms.). Alkoholi, elektroniikka ja lahjakortit toimii. 

-mies

Vierailija
32/76 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellon. Hän on himoinnut jo kauan Omega Speedmasteria, mutta ei ole raaskinut ostaa, niin ostan sen hänelle. 

Eli tämä ---> http://www.laatukellot.fi/omega-speedmaster-professional-first-man-on-m…

Tosin en osta sitä tuolta, mutta tuo linkki nyt sattu ensimmäisenä.

Toihan ois hieno. Harmi kun mun mies ei tykkää Omegasta, niin ostan sit tämän hälle http://www.laatukellot.fi/rolex-gmt-master-ii-musta-18k-valkokultaa-o40…

Omega Speedmasterin "juttu" on se, että se oli apollo astronauttien virallinen kello ja mukana kuussa... http://cdn.fratellowatches.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/09/al…

Vierailija
33/76 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

No niin niin että ei miehille tuollaiset teinien touhut kuulu. Miesten on paras keskittyä panohommiin. Paitsi niiden hippien, jotka keskittyy meditoimaan.

Vierailija
34/76 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellon. Hän on himoinnut jo kauan Omega Speedmasteria, mutta ei ole raaskinut ostaa, niin ostan sen hänelle. 

Eli tämä ---> http://www.laatukellot.fi/omega-speedmaster-professional-first-man-on-m…

Tosin en osta sitä tuolta, mutta tuo linkki nyt sattu ensimmäisenä.

Toihan ois hieno. Harmi kun mun mies ei tykkää Omegasta, niin ostan sit tämän hälle http://www.laatukellot.fi/rolex-gmt-master-ii-musta-18k-valkokultaa-o40…

Omega Speedmasterin "juttu" on se, että se oli apollo astronauttien virallinen kello ja mukana kuussa... http://cdn.fratellowatches.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/09/al…

Pitääkin koittaa vihjata tuosta, jos vaikka kelpuuttaiskin. Jos ei meniskään 30 000 herran lahjaan, niin voisin lähteä vaikka itse pyörähtää pitemmässä reissussa joulun jälkeen.. ;)

Vierailija
35/76 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kameran jalustan,paidan ja uuden peiton.

Vierailija
36/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksienvoitelutelineen, mihin voi kiinnittää sukset voitelun ajaksi, koska olen kyllästynyt siihen valitukseen mikä tulee pyykkitelineen päällä voitelusta.

Vierailija
37/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasan boksereita, osa parempia ja parit vähän huonommat, mustat collagehousut, kauluspaita, rintanappeja (käyttää yhdessä takissa) ja musta kauluspaita - nämä ostettu ja paketoitu, vielä ehkä ostan jotain pientä.

Anteeksi, mutta en ymmärrä, miksi ostat huonoja boksereita miehellesi lahjaksi?

Vai tarkoitatko kenties paremmilla ns. "merkkituotteita" ja huonommilla ihan hyviä, mutta ilman sitä Bossin tai Gantin merkkiä?

Vierailija
38/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasan boksereita, osa parempia ja parit vähän huonommat, mustat collagehousut, kauluspaita, rintanappeja (käyttää yhdessä takissa) ja musta kauluspaita - nämä ostettu ja paketoitu, vielä ehkä ostan jotain pientä.

Toivotko itsekin mieheltäsi huonoja alusvaatteita?

Vierailija
39/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että iPadin. Vanha on hajonnut ja lainailee aina mun. Ei saa itse hommattua uutta ittelleen.

Vierailija
40/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin katsomaan saisiko täältä jotain ideoita. Ei löytynyt, mutta ahaa-elämys tuli silti, kiitos :)

Taidan ostaa miehelle metallinpaljastimen. On siitä joskus aiemminkin puhunut, nyt kun ykköseltä tulee se Me metallinetsijät, niin taas pohti, että paljastin pitää joskus ostaa ja sit lähteä metsään tonkimaan.