Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia muuttovalmiista tai avaimet käteen talosta

Vierailija

Onko budjetti pitänyt? Oliko itselle työlästä? Kuinka paljon vietit aikaa työmaalla? Oliko minkälaisia ongelmia? Toimiko reklamointi? Jäikö hyvä mieli?

Kommentit (8)

Vierailija

Ei oo työlästä, mutta kantsii ehdottomasti ottaa kpltavara- tms. talo, enemmän saa itse sommitella mielensä mukaan - ja loppupeleissä paljon edukkaampi!

Vierailija

On. Ei ollut, sisuskalujen valinta suurin vaiva. Puolenkymmentä kertaa. Tavarantoimituksessa jotain. Toimi, useimmiten ihan nopsaan. Jäi koko perheelle!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei oo työlästä, mutta kantsii ehdottomasti ottaa kpltavara- tms. talo, enemmän saa itse sommitella mielensä mukaan - ja loppupeleissä paljon edukkaampi!

Mitä tarkoitat kpl-tavara talolla? Jos nyt joskus vielä rakenn (ut)etaan niin tarkoitus on itse suunnitella. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On. Ei ollut, sisuskalujen valinta suurin vaiva. Puolenkymmentä kertaa. Tavarantoimituksessa jotain. Toimi, useimmiten ihan nopsaan. Jäi koko perheelle!

Ei voi olla totta. Toivoin negatiivisia kokemuksia :D ei yhtään helpota talokuumetta. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat kpl-tavara talolla? Jos nyt joskus vielä rakenn (ut)etaan niin tarkoitus on itse suunnitella. Ap

Etkö ihan oikeasti ole kuullut kappaletavaratalosta, eli tavarat tilataan tavarantomittajilta ja kirvesmiesjengi pykäisee tönön pystyyn!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Etkö ihan oikeasti ole kuullut kappaletavaratalosta, eli tavarat tilataan tavarantomittajilta ja kirvesmiesjengi pykäisee tönön pystyyn!

No en noilla sanoilla enkä tajunnut että liittyy muuttovalmiisIin mitenkään. En lähde siihen hommaan enää, tarkoitus on teettää täysin. Sunnuntaisin voin käydä katsomassa mitä on tapahtunut.

Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat