Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikonivuoka->toimiiko?

10.02.2006 |

Eli olen vähän " epäilevä" noita silikonivuokia kohtaan, niin kertoisitteko käyttökokemuksia, kannattaako ostaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on todella hyvä, ei tarvitse rasvaa ja irtoaa heti kun kumoaa. suosittelen

Vierailija
2/4 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita Tupperin silikonisia

muffinssivuoka jossa useamman sydämen mallista muffinssia saa aikaan. Se on LOISTAVA!!! teen sillä usein myös suolaisia muffinsseja tai sämpylät..

Samoin kaapissa on leipävuoka samaa laatua. hyvä! Käytän harvemmin , mutta sillä saa tehtyä esim makaroonilaatikot jne ruoatkin näppärästi (talvisaikaan vaan teen kaiken puuhellassa -ruoan siis ja tuo ei sinne tiettykään käy niin on pääosin käytössä kesäaikaan kun ei pysty liettä lämmittämään puulla)

Sydämen mallinen kakku/piirakkavuokakin on aktiivikäytössä

olen ollut tosi tyytyväinen, ei tosiaan tartte rasvailla tms. ja esim muffinsseja voi leipoa isompiinkin juhliin kun vaan vippaa paistetut pois vuoasta ja kaataa uutta taikinaa ja uuniin...ei tartte puhdistella välillä tms hidasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne siis todella toimii, pitää jostakin alkaa niitä hommaamaan.

Vierailija
4/4 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa löytyy kaapista n.20 silikonijuttua. Jos ihmettelet määrää, niin se selittyy sillä että olin ennen TW jälleenmyyjä ja kaikki mahdolliset jopa kausituotteet oli tietysti pakko saada ja useat vielä kaksinkappalein... En käytä enää muita. Ne on todella näppäriä. Mulla on 3 niitä leivinpaperin korvikkeita joita käytän myös leivonta-alustoina (ovat näppärät myös lapsille) vaikka mulla on kyllä se oikeakin leivonta-alusta.

Mä käytän sellaisen psykologisen pienen tilkan juoksevaa leivontamargariinia, mutten levitä sitä huolella vaan jotenkin sinne päin, enkä jauhoita vuokia ollenkaan. Mun mielestä piirakkavuoka on siitä ihana, että kun sen piirakan kumoo esim. ison kannen avulla tarjoiluastialle, siitä on kiva leikata siistejä palasia (ei siis jää taikinaa siihen vuokaan).

Oikeesti ei ollut tarkoitus pitää myyntipuhetta (en siis enää pidä esittelyjä), mutta olen todella tyytyväinen näihin ja erittäin innostunut asiasta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi