Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te pienituloiset teette 3-5 lasta?

Vierailija
10.11.2015 |

Miksi se yksi lapsi ei riitä? onko sitten kiva kun lapsenne ei pääse mihinkään maksulliseen juttuun mihin kaverinsa pääsee? miksi kidutatte lapsianne?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piruako se sinua kutittaa montako lasta kukakin tekee ja paljonko tienaavat? Teet vaan itse sen verran kun sinusta sopivalle tuntuu.

Tästä aiheesta on jo monta aloitusta . Mene  niihin.

Vierailija
2/11 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilapsisuus johtaa pienituloisuuteen vähäksi aikaa. Nyt kun lapsia on vain kaksi nuorinta, olen taas hyvätuloinen. Ja mihin ne lapset eivät ole päässeet? Kerrotko? T.yh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa eniten lapsia tekevät hyvätuloiset ja korkeakoulutetut ihmiset. Syrjäytyneet ja huono-osaiset jäävät useimmiten lapsettomiksi.

 

Sitkeästi elävä myytti että pienituloiset tekevät paljon lapsia ei pidä paikkaansa. Tässä yksi lukuisista tutkimuksista, joka kertoo että Suomessa hyväosaisilla on enemmän lapsia:

http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/hyvaosainen-saa-muita-enemman-myos-l…

Vierailija
4/11 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten pitäisi tehdä enemmän lapsia, jotta ikärakenteemme ei vääristyisi ja taloutemme kestäisi. Miltei me kaikki olemme eläneen 70-90 -luvuilla nykymittapuulla köyhän lapsuuden, ja ihan hyvin silti pyyhkii.

Vierailija
5/11 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa tosiaan mistä monilapsisten perheiden lapset jää varmuudella paitsi ja miten heitä kidutetaan.

Suurimmalle osalle ihmisistä on selvää, että ostovoima vähän hetkellisesti heikkenee kun lapsia tulee. Osalle taas on sietämätön ajatus luopua vanhempana mistään vaan siksi, että lapsia on. Vaaditaan sama raha joka kk omaan humputtelukäyttöön kuin ennenkin. Elämä muuttuu (myös taloudelliselta kannalta) kun lapsia tulee, se pitäisi aikuisena hyväksyä ennen kuin tekee yhtäkään.

Vierailija
6/11 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös ap, että aikuistenkaan elämä ei mene niin, että jokaisella on varaa tehdä samaa kuin muutkin.

Ihan hyvä, että lapset oppisivat jo pienenä, että kaikki kiva elämässä ei vaadi rahaa...

Mutta tietysti ap:n ajatusmaailmaan tällainen ei sovi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienituloisessakin perheessä voidaan elää henkisesti rikasta elämää ja sieltä voi kasvaa tulevaisuuden menestyjiä. Suomalaisten pitäisi olla rohkeampia ja tehdä lapsia, vaikka huonommassakin taloustilanteessa.

Vierailija
8/11 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piruako se sinua kutittaa montako lasta kukakin tekee ja paljonko tienaavat? Teet vaan itse sen verran kun sinusta sopivalle tuntuu.

Tästä aiheesta on jo monta aloitusta . Mene  niihin.

En ole ap, mutta sikäli tuo minua kutittaa että muut veronmaksajat (minä mukaan lukien) nuokin perheet elättää ja siten se on minulta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa mitään muuta kuin tehdä lapsia, en pärjää missään opiskeluissa. Siksi on tullut jo 6 lasta tehtyä.

Vierailija
10/11 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi, että mieheni tienaa noin nelinkertaisesti sen mitä minä. Riittääkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienituloinen perhe voi olla henkisesti hyvinkin rikas. Mutta osa pienituloisten lapsiperheiden vanhemmista valittaa aika rankalla kädellä siitä, kun ei voi viedä koko konkkaronkkaa joka kesä Linnanmäelle/Muumimaailmaan jne. Ongelmana nähdään usein näiden huvittelupaikkojen kalleus, ei niinkään omat pienet tulot ja lapsiluku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan