Miksi te pienituloiset teette 3-5 lasta?

Vierailija

Miksi se yksi lapsi ei riitä? onko sitten kiva kun lapsenne ei pääse mihinkään maksulliseen juttuun mihin kaverinsa pääsee? miksi kidutatte lapsianne?

Kommentit (11)

Vierailija

Piruako se sinua kutittaa montako lasta kukakin tekee ja paljonko tienaavat? Teet vaan itse sen verran kun sinusta sopivalle tuntuu.

Tästä aiheesta on jo monta aloitusta . Mene  niihin.

Vierailija

Monilapsisuus johtaa pienituloisuuteen vähäksi aikaa. Nyt kun lapsia on vain kaksi nuorinta, olen taas hyvätuloinen. Ja mihin ne lapset eivät ole päässeet? Kerrotko? T.yh

Vierailija

Suomalaisten pitäisi tehdä enemmän lapsia, jotta ikärakenteemme ei vääristyisi ja taloutemme kestäisi. Miltei me kaikki olemme eläneen 70-90 -luvuilla nykymittapuulla köyhän lapsuuden, ja ihan hyvin silti pyyhkii.

Vierailija

Kerropa tosiaan mistä monilapsisten perheiden lapset jää varmuudella paitsi ja miten heitä kidutetaan.

Suurimmalle osalle ihmisistä on selvää, että ostovoima vähän hetkellisesti heikkenee kun lapsia tulee. Osalle taas on sietämätön ajatus luopua vanhempana mistään vaan siksi, että lapsia on. Vaaditaan sama raha joka kk omaan humputtelukäyttöön kuin ennenkin. Elämä muuttuu (myös taloudelliselta kannalta) kun lapsia tulee, se pitäisi aikuisena hyväksyä ennen kuin tekee yhtäkään.

Vierailija

Tiedätkös ap, että aikuistenkaan elämä ei mene niin, että jokaisella on varaa tehdä samaa kuin muutkin.

Ihan hyvä, että lapset oppisivat jo pienenä, että kaikki kiva elämässä ei vaadi rahaa...

Mutta tietysti ap:n ajatusmaailmaan tällainen ei sovi....

Vierailija

Pienituloisessakin perheessä voidaan elää henkisesti rikasta elämää ja sieltä voi kasvaa tulevaisuuden menestyjiä. Suomalaisten pitäisi olla rohkeampia ja tehdä lapsia, vaikka huonommassakin taloustilanteessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Piruako se sinua kutittaa montako lasta kukakin tekee ja paljonko tienaavat? Teet vaan itse sen verran kun sinusta sopivalle tuntuu.

Tästä aiheesta on jo monta aloitusta . Mene  niihin.

En ole ap, mutta sikäli tuo minua kutittaa että muut veronmaksajat (minä mukaan lukien) nuokin perheet elättää ja siten se on minulta pois.

Vierailija

Pienituloinen perhe voi olla henkisesti hyvinkin rikas. Mutta osa pienituloisten lapsiperheiden vanhemmista valittaa aika rankalla kädellä siitä, kun ei voi viedä koko konkkaronkkaa joka kesä Linnanmäelle/Muumimaailmaan jne. Ongelmana nähdään usein näiden huvittelupaikkojen kalleus, ei niinkään omat pienet tulot ja lapsiluku.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat