Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viides sektio? Kuoleeko siihen?

Vierailija
10.11.2015 |

Ensin ajattelin että haluan abortin. Nyt hetken mietittyä en haluakaan. Millainen mahdollisuus tässä ois selviytyä tästä ja saada vauvakin elävänä kotiin? Kestääkö kohtu vielä yhden...? Lääkäri ei ainakaan viime sektion jälkeen raskautta kieltänyt. Teen abortin jos tässä on riskit liian isot. En saanut lääkärille aikaa ennen ensi viikkoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollekin on tehty 6. sektio, niin mitä voit siitä päätellä.

Vierailija
2/4 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan edellisestä sektiosta on? Kyllähän siinä on kai aika paljon riskejä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai täällä sitä kukaan osaa sanoa. Jollakin kestää kohtu, jollakin ei. Mene ja kysy siltä lääkäriltä. Kyllä tuossa jokatapauksessa riskinsä ovat, mutta voi hyvinkin olla, että kohtu kestää.

Vierailija
4/4 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuo sektioiden määrät on ihan henkilökohtaisia.

Tunnen naisen jolle sanottiin ekan sektion jälkeen, että kohtu on ohut ja toisen voi tehdä mutta vähintään 2v. Pitää olla taukoa. Odottivat 4v. Mutta silti kohtu repesi rvk.33.

Äiti ja vauva onneksi selvisivät, mutta kohtu jouduttiin poistamaan.

Jollekin on taas tehty monta sektiota, tämän vuoksi oikean vastauksen tietää vain lääkäri!

Sen kohdussa olevan aven paksuus voidaan mitata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi