rintojen kipeytyminen ennen menkkoja

Vierailija

hei
te joilla kipeytyy rinnat ennen menkkoja, kipeytyykö ne aina suunnilleen samoihin aikoihin? Vai välillä aiemmin ja välillä myöhemmin?

Mulla on kipeytynyt yleensä viikko ennen kuukautisia mutta nyt ne kipeytyi jo 4 pvä ovulaation jälkeen eli tuplasti aiemmin...

Kommentit (14)

Vierailija

Vaihtelee joskus muutaman päivän verran. Yleensä siis rintani kipeytyy jo 8-10 päivää ennen menkkoja, 4-5 päivää ovulaation jälkeen.

Vierailija

Suhteellisen samaan aikaan tietyllä tapaa, muutama päivä ennen menkkoja. Kierron pituus tosin vaihtelee, joten tuosta kipeytymisestä on osannut varautua menkojen alkuun. Tosin nyt ei ole enää muutamaan kuukauteen enää ollutkaan kovin voimakasta tuo kipeytyminen, en tiedä, mistä johtuu.

Vierailija

Mulla on aloittajan kanssa samanlainen tilanne; rinnat kipeytyi jo ovulaation aikaan ja on kipeämmät kuin yleensä. Täynnä kipeitä pahkuroita. Mihin tällainen "kipuvaihtelu" liittyy, tietääkö joku? Rintani eivät kuitenkaan tunnu samalta kuin minulle tyypillinen alkuraskauden kipuilu, joten raskaana en toivottavasti kuitenkaan ole :/

Vierailija

Mulla on erinäisiä PMS-oireita (mm. rintojen kipeytyminen, vatsakrampit ja mielialanvaihtelut) melkein aina ennen kuukautisia, mutta niiden kesto vaihtelee parista päivästä melkein kahteen viikkoon, eli menkkojen alkamispäivää on niiden perusteella vaikea ennustaa.

Vierailija

Yleensä muutama päivä ennen kuin menkat alkaa.. Nyt ei kyllä pariin viimeiseen kertaan ole kipeytynyt ollenkaan, mistäköhän johtuu hm.

Vierailija

Minun rintoihini ei mies todellakaan koske kun ovat kuukauden tietyssä vaiheessa sairaan kipeät, todella kosketusarat. Juuri äsken otin liivit pois yöksi, niin tuntui etten voi yöpaitaa päälle laittaa kun niin sattuu.

Ironisinta: mulla ei edes ole menkkoja, kiitos Mirenan. Mulla on lääkärin mukaan niin vahva oma hormonitoiminta, siitä johtuu kipeät rinnat. Muutaman päivän tätä kestää, sen jälkeen rinnat ovat kuin "tyhjentyneet".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minun rintoihini ei mies todellakaan koske kun ovat kuukauden tietyssä vaiheessa sairaan kipeät, todella kosketusarat.

Siinäs näet!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat