Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin toivottoman ihastunut Joonas Nordmaniin.

Vierailija
09.11.2015 |

Olen sen edellisenkin ketjun ap. Haluaisin niin kovasti tutustua tähän ihmiseen, vaikuttaa niin rennolta ja hauskalta (hauska on nyt sanomattakin :D) Jos kellään on MINKÄÄNLAISTA tietoa missä kyseistä tyyppiä voisi Helsingisaä bongailla, niin kertokaa! <3

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Joonas! Pitikö sun kirjoittaa Eliittikumppaneihin?

Vierailija
22/42 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos olet Joonaksesta kiinnostunut, toivon etä olet mies. Silloin sinulla on mahdollisuus häneen. 

Eikös tämä jo käsitelty täällä ja toisessa ketjussa? Eihän sitä varmaksi voi tietää, mutta minusta hänestä ei saa homoa tekemälläkään. Toisin kuin vaikka Antti Holmasta. Homomainen ääni ja eleet, homomaisen komeakin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi Joonas! Pitikö sun kirjoittaa Eliittikumppaneihin?

Toivon, että Joonaksen voisi joskus löytää jostain deittipalvelusta.. Tai ehkä löytääkin jo?

Ap

Vierailija
24/42 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko kaukaista sukua Joonakselle, pari vanhempaa sukulaistani kertoivat. Tahtoisin kovasti tavata hänet.

Vierailija
25/42 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melko kaukaista sukua Joonakselle, pari vanhempaa sukulaistani kertoivat. Tahtoisin kovasti tavata hänet.

Harmi, jos näin tosiaan on. Kertoivatko vastikään vai joskus aiemmin? Tiedätkö yhtään, kauan ovat seurustelleet?

Tuosta yksityiselämän levittelystä lehdille, niin Joonashan vielä 2014 loppupuolella kertoi useammallekin lehdelle olevansa sinkku, että jos seurustelee niin luulisi senkin jossain vaiheessa tulevan julkisuuteen.

Ap

Vierailija
26/42 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/42 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sen edellisenkin ketjun ap. Haluaisin niin kovasti tutustua tähän ihmiseen, vaikuttaa niin rennolta ja hauskalta (hauska on nyt sanomattakin :D) Jos kellään on MINKÄÄNLAISTA tietoa missä kyseistä tyyppiä voisi Helsingisaä bongailla, niin kertokaa! <3

Joonakselta jää joissakin sketseissä persut haukkumatta, ei jatkoon.

Vierailija
28/42 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/42 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko jo, että Joonas seurustelee. Kukaan normaali ihminen ei vain ala jakelemaan hänen osoitettaan missään nettipalstalla, vaikka sen tietääkin. Ja mitä väliä sillä on, onko kumppani mies vai nainen.

Vierailija
30/42 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon älyttömän rakastunu Tim. L. Rakastan sua salarakas

Vierailija
31/42 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos olet Joonaksesta kiinnostunut, toivon etä olet mies. Silloin sinulla on mahdollisuus häneen. 

Eikös tämä jo käsitelty täällä ja toisessa ketjussa? Eihän sitä varmaksi voi tietää, mutta minusta hänestä ei saa homoa tekemälläkään. Toisin kuin vaikka Antti Holmasta. Homomainen ääni ja eleet, homomaisen komeakin.

Ap

Tieto. 

Vierailija
32/42 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se siellä Kirvatsissa temmellä muiden oravien kanssa?

Vierailija
33/42 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useammin se on Eetu Salinin patsaalla juomassa. 

Vierailija
34/42 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useammin se on Eetu Salinin patsaalla juomassa. 

Mutta eikös se ole myös näitä citypubin vakionaamoja? Vissii asuu Sampolassa tai Pihlavassa?

Vierailija
35/42 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas seurustelee yhden miehen kanssa, jonka nimi on Käpy Kuusi. Niiden suhteessa on vähän ongelmia, koska Käpy pelkää oravia.

Vierailija
36/42 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Joonas vois oikeesti lähtee vähän salille nostaa puntteja..

Vierailija
37/42 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joonas seurustelee yhden miehen kanssa, jonka nimi on Käpy Kuusi. Niiden suhteessa on vähän ongelmia, koska Käpy pelkää oravia.

Luulin että se yrittää vielä Tikua itselleen. Luulo ei ole tiedon väärti. 

Vierailija
38/42 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko jo, että Joonas seurustelee. Kukaan normaali ihminen ei vain ala jakelemaan hänen osoitettaan missään nettipalstalla, vaikka sen tietääkin. Ja mitä väliä sillä on, onko kumppani mies vai nainen.

Osoitetta? En ole kysynyt hänen osoitettaan tietenkään, vaan ennemminkin missä baareissa jne liikkuu jos liikkuu.

Ap

Vierailija
39/42 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin nuori, että ehkä muutaman vuoden päästä voisin yrittää uudelleen. Kuka tietää eroaako vai eikö eroa, sen näkee sitten. Surettaa.

Ap

Vierailija
40/42 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tyksin joonaksesta :Dd ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan