Niin toivottoman ihastunut Joonas Nordmaniin.
Olen sen edellisenkin ketjun ap. Haluaisin niin kovasti tutustua tähän ihmiseen, vaikuttaa niin rennolta ja hauskalta (hauska on nyt sanomattakin :D) Jos kellään on MINKÄÄNLAISTA tietoa missä kyseistä tyyppiä voisi Helsingisaä bongailla, niin kertokaa! <3
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos olet Joonaksesta kiinnostunut, toivon etä olet mies. Silloin sinulla on mahdollisuus häneen.
Eikös tämä jo käsitelty täällä ja toisessa ketjussa? Eihän sitä varmaksi voi tietää, mutta minusta hänestä ei saa homoa tekemälläkään. Toisin kuin vaikka Antti Holmasta. Homomainen ääni ja eleet, homomaisen komeakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Moi Joonas! Pitikö sun kirjoittaa Eliittikumppaneihin?
Toivon, että Joonaksen voisi joskus löytää jostain deittipalvelusta.. Tai ehkä löytääkin jo?
Ap
Olen melko kaukaista sukua Joonakselle, pari vanhempaa sukulaistani kertoivat. Tahtoisin kovasti tavata hänet.
Vierailija kirjoitti:
Olen melko kaukaista sukua Joonakselle, pari vanhempaa sukulaistani kertoivat. Tahtoisin kovasti tavata hänet.
Harmi, jos näin tosiaan on. Kertoivatko vastikään vai joskus aiemmin? Tiedätkö yhtään, kauan ovat seurustelleet?
Tuosta yksityiselämän levittelystä lehdille, niin Joonashan vielä 2014 loppupuolella kertoi useammallekin lehdelle olevansa sinkku, että jos seurustelee niin luulisi senkin jossain vaiheessa tulevan julkisuuteen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen sen edellisenkin ketjun ap. Haluaisin niin kovasti tutustua tähän ihmiseen, vaikuttaa niin rennolta ja hauskalta (hauska on nyt sanomattakin :D) Jos kellään on MINKÄÄNLAISTA tietoa missä kyseistä tyyppiä voisi Helsingisaä bongailla, niin kertokaa! <3
Joonakselta jää joissakin sketseissä persut haukkumatta, ei jatkoon.
Usko jo, että Joonas seurustelee. Kukaan normaali ihminen ei vain ala jakelemaan hänen osoitettaan missään nettipalstalla, vaikka sen tietääkin. Ja mitä väliä sillä on, onko kumppani mies vai nainen.
Mä taas oon älyttömän rakastunu Tim. L. Rakastan sua salarakas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos olet Joonaksesta kiinnostunut, toivon etä olet mies. Silloin sinulla on mahdollisuus häneen.
Eikös tämä jo käsitelty täällä ja toisessa ketjussa? Eihän sitä varmaksi voi tietää, mutta minusta hänestä ei saa homoa tekemälläkään. Toisin kuin vaikka Antti Holmasta. Homomainen ääni ja eleet, homomaisen komeakin.
Ap
Tieto.
Eikös se siellä Kirvatsissa temmellä muiden oravien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Useammin se on Eetu Salinin patsaalla juomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useammin se on Eetu Salinin patsaalla juomassa.
Mutta eikös se ole myös näitä citypubin vakionaamoja? Vissii asuu Sampolassa tai Pihlavassa?
Joonas seurustelee yhden miehen kanssa, jonka nimi on Käpy Kuusi. Niiden suhteessa on vähän ongelmia, koska Käpy pelkää oravia.
Toi Joonas vois oikeesti lähtee vähän salille nostaa puntteja..
Vierailija kirjoitti:
Joonas seurustelee yhden miehen kanssa, jonka nimi on Käpy Kuusi. Niiden suhteessa on vähän ongelmia, koska Käpy pelkää oravia.
Luulin että se yrittää vielä Tikua itselleen. Luulo ei ole tiedon väärti.
Vierailija kirjoitti:
Usko jo, että Joonas seurustelee. Kukaan normaali ihminen ei vain ala jakelemaan hänen osoitettaan missään nettipalstalla, vaikka sen tietääkin. Ja mitä väliä sillä on, onko kumppani mies vai nainen.
Osoitetta? En ole kysynyt hänen osoitettaan tietenkään, vaan ennemminkin missä baareissa jne liikkuu jos liikkuu.
Ap
Olen niin nuori, että ehkä muutaman vuoden päästä voisin yrittää uudelleen. Kuka tietää eroaako vai eikö eroa, sen näkee sitten. Surettaa.
Ap
Moi Joonas! Pitikö sun kirjoittaa Eliittikumppaneihin?