Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin toivottoman ihastunut Joonas Nordmaniin.

Vierailija

Olen sen edellisenkin ketjun ap. Haluaisin niin kovasti tutustua tähän ihmiseen, vaikuttaa niin rennolta ja hauskalta (hauska on nyt sanomattakin :D) Jos kellään on MINKÄÄNLAISTA tietoa missä kyseistä tyyppiä voisi Helsingisaä bongailla, niin kertokaa! <3

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sulla on joku pakkomielle. Pelottavaa.
Höh, missään nimessä en ole halunnut pakkomielteistä kuvaa antaa. Olen vain todella kiinnostunut kyseisestä ihmisestä ja olisi mahtavaa tutustua häneen, vaikka sitten ihan kaverimielessäkin.

Tuskin olen ainut, joka haaveilee julkkiksesta tai kenellä on julkkisihastus tai ihastus ylipäätään. Olen kuitenkin haastattelujen ja muiden hänen sanomistensa perusteella huomannut, että ajatusmaailmamme saattaisivat kohdata ja kyseessä on niin mukavan, rennon ja hauskan oloinen kaveri, että halu tutustua on suuri. :)

Luulin, että voisin keskustelupalstalla ihkuttaa jotain ihmistä leimaantumatta pakkomielteiseksi stalkkeriksi. Olen lukenut paljon keskusteluja Joonaksesta ja mm. demi.fi:ssä on muutama vielä fanaattisempi ihailija :D

Mainittakoon vielä, etten ole mikään kiimainen keski-ikäinen rouva, vaan 20-vuotias tyttönen, en siis edes Joonaksen ikäinen, joka on 29-vuotias. Nuoren naisen huumaa :) Älkää ottako tekään liian vakavasti, toki olisi mukavaa joskus sattua samaan baariin tai muuhun paikkaan, mutta rennolla ja hieman huumorimielellä olen nämä ketjut tehnyt. Anteeksi, jos joku nyt ajatteli minun olevan sekopää :D
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ohan se sulonen, aika soiva peli, mut en valitettavasti tiedä kun en helsingissä asu!
On :) Harmi, kunpa joku tietäisi!
Ap

Vierailija

Fanittamisen ei mun mielestä tarvitse olla mitenkään vuorovaikutteista! Itse olen fanittanut sun ikäisestä alkaen yhtä amerikkalaista kirjailijaa. Silloin kun olin parikymppinen saatoin metsästää sen teoksia kauempaakin ja kun se oli ennen nettiaikaa niin haaveilin saavani käsiini myös suomessa julkaisematonta materiaalia.
Nyt ukko on jo kuollut, ja minä en mikään nuori. Edelleen koen että olen saanut paljon tuon kirjoituksista, mutta edelleenkään en koe että olisi ollut tarve kohdata. Korkeintaan voisin kiittää ja kertoa että tekstinsä ovat koskettaneet niin paljon :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Fanittamisen ei mun mielestä tarvitse olla mitenkään vuorovaikutteista! Itse olen fanittanut sun ikäisestä alkaen yhtä amerikkalaista kirjailijaa. Silloin kun olin parikymppinen saatoin metsästää sen teoksia kauempaakin ja kun se oli ennen nettiaikaa niin haaveilin saavani käsiini myös suomessa julkaisematonta materiaalia.
Nyt ukko on jo kuollut, ja minä en mikään nuori. Edelleen koen että olen saanut paljon tuon kirjoituksista, mutta edelleenkään en koe että olisi ollut tarve kohdata. Korkeintaan voisin kiittää ja kertoa että tekstinsä ovat koskettaneet niin paljon :)
Ehkä olet oikeassa, mutta toisaalta Joonas asuu samassa maassa eikä ole mitenkään tavoittamattomissa, joten haluaisin yrittää :) Kiitos kommentistasi!
Ap

Vierailija

Käyttäydyt kuin 14-vuotias teinityttö. Lopeta näiden aloitusten tehtailu ja kirjoita sille tyypille (kuka lie) vaikka fanikirje. Laita mukaan halinalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joonas asuu Porissa ja tunnen hänet (ja koko perheen, mukavaa sakkia). Keneltä lähettäisin terkkuja? :) 
Voi ihanaa, olet onnekas ainakin minun silmissäni! :) En taida haluta pitää ketään sanansaattajanani, ajattelen että jos meidän kuuluu joskus jossain kohdata, se tapahtuu. Kiitos kuitenkin paljon :)
Ap

Vierailija

Ap, mun mielestä ei ole mitenkään väärin ihastua julkkikseen, eikä automaattisesti mitenkään pakkomielteistä tai lapsellista, MUTTA muista nyt kuitenkin se, että ihastumisesi perustuu aika heppoiselle pohjalle, koska et ole sen kohdetta edes tavannut. Nordman voi olla erilainen oikeassa elämässä. En sano tätä pahalla, vaan pelkästään siksi, että pitäisit jalat maassa ja että ihastuksesi ei myöskään muuttuisi pakkomielteeksi. Tutkaile omia tuntojasi ja muista, että tällä hetkellä olet ihastunut vain siihen mielikuvaan, mikä sinulla Joonas Nordmanista on, et vielä siihen oikeaan ihmiseen. Voi olla, että tapaatte, voi olla, että teillä synkkaa - mutta ihan hyvin voi olla, että ei! 

-

Ihastumisessa ei ole mitään väärää, mutta tutkaile myös omia tuntojasi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joonas asuu Porissa ja tunnen hänet (ja koko perheen, mukavaa sakkia). Keneltä lähettäisin terkkuja? :) 
Joonashan asuu nykyään Helsingissä, eikö? Perhe Porissa ja siellä vissiin käykin usein, mutta täytyyhän sillä olla asunto myös Helsingissä kaikenlaisten keikkojen, mm Putouksen takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käyttäydyt kuin 14-vuotias teinityttö. Lopeta näiden aloitusten tehtailu ja kirjoita sille tyypille (kuka lie) vaikka fanikirje. Laita mukaan halinalle.
Tietääkö joku muuten, mistä voisi lähettää Putous-näyttelijöille fanipostia? Tai edes hahmojen kautta? Kiitos, en edes tullut ajatelleeksi aluksi kirjeen kirjoittamista :)
Ap

Vierailija

Joonas seurustelee ja tämä tieto on fakta. Hän ei vain ole sellainen henkilö, joka kertoisi kokoajan yksityiselämästään Seiskaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap, mun mielestä ei ole mitenkään väärin ihastua julkkikseen, eikä automaattisesti mitenkään pakkomielteistä tai lapsellista, MUTTA muista nyt kuitenkin se, että ihastumisesi perustuu aika heppoiselle pohjalle, koska et ole sen kohdetta edes tavannut. Nordman voi olla erilainen oikeassa elämässä. En sano tätä pahalla, vaan pelkästään siksi, että pitäisit jalat maassa ja että ihastuksesi ei myöskään muuttuisi pakkomielteeksi. Tutkaile omia tuntojasi ja muista, että tällä hetkellä olet ihastunut vain siihen mielikuvaan, mikä sinulla Joonas Nordmanista on, et vielä siihen oikeaan ihmiseen. Voi olla, että tapaatte, voi olla, että teillä synkkaa - mutta ihan hyvin voi olla, että ei! 

-

Ihastumisessa ei ole mitään väärää, mutta tutkaile myös omia tuntojasi!

Ymmärrän tämänkin puolen. Vaikea kuitenkaan ajatella mitään kovin negatiivista kyseisestä henkilöstä ainakaan tällä hetkellä. Tiedän, ettei koomikko voi olla 24/7 hauska eikä varmaankaan samanlainen kuin televisiossa. Siltikin Joonas on verbaalisesti todella lahjakas ja ajatukset, joita haastatteluissakin antaa, todella mielenkiintoisia.
Haluaisin kuitenkin toivoa parasta, joten ihanaa olisi, jos joskus pääsisin juttusille hänen kanssaan. Kiitos kommentistasi :)
Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat