Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ammatit sopivat sellaisille, jotka eivät pidä ihmisistä?

Vierailija
09.11.2015 |

Luetelkaapa.
Olen harkinnut työpaikan vaihtoa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että yhä vähenevissä määrin ovat nämä ammatit. Kaikkialla vain hehkutetaan sosiaalisuutta, asiakaspalvelua ja tiimityötä. Ei ole helppoa olla vähän erakkoluontoinen ihminen.

Vierailija
22/38 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöveli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikko

Vierailija
24/38 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen melkoinen misantrooppi, mutta viihdyn aineenopettajana oikein hyvin. Siinä saa tehdä töitä tiedon ja itselle läheisen tieteenalan kanssa, ja aika moni teinikin on jonkinlainen ihmisvihaaja. Oppilashuolto- ja luokanvalvonta-asiat rassaavat kyllä niin paljon, että koetan tulevaisuudessa siirtyä lukioon opettamaan.

Vierailija
25/38 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teurastaja

Haudankaivaja

Pyöveli

Itkijänainen

Vierailija
26/38 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen melkoinen misantrooppi, mutta viihdyn aineenopettajana oikein hyvin. Siinä saa tehdä töitä tiedon ja itselle läheisen tieteenalan kanssa, ja aika moni teinikin on jonkinlainen ihmisvihaaja. Oppilashuolto- ja luokanvalvonta-asiat rassaavat kyllä niin paljon, että koetan tulevaisuudessa siirtyä lukioon opettamaan.

Täällä toinen! En välittele ihmisistä, mutta silti kummasti viihdyn teini-ikäisten opettajana. Se muiden aikuisten tapaaminen on työn huonoin puoli. Totta kai tulen kaikkien kanssa toimeen enkä suorastaan vihaa ihmisiä, mutta tuntuu ettei heidän kanssaan voi olla oma itsensä. Lasten ja nuorten kanssa on paljon rennompaa ja turhat muodollisuudetkin jää pois.

Vierailija
27/38 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneohjelmoija. Olen itse erittäin erakko luonne, ja teen koodausta firmalle, joka antaa tehdä lähes 100% töistä kotoa etänä. Ei tarvi edes mennä siis mihinkään konttorille juuri koskaan. Meidän firmassa osa asuu ulkomaillakin ja siellä tekee hommiaan.

Vierailija
28/38 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatalouslomittaja

Vierailija
29/38 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodaaja tai patologi.

Vierailija
30/38 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriksi vaan ruumishuoneelle.

Vierailija
31/38 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietokoneohjelmoija. Olen itse erittäin erakko luonne, ja teen koodausta firmalle, joka antaa tehdä lähes 100% töistä kotoa etänä.

Hyvä jos on noin. Mulla samassa työssä duunikaverit vaatii, että toimistollakin pitää näkyä. Haaveilen firmasta, jossa olisi vain etähommaa ja viestinnän (jota kuitenkin on oltava) voi hoitaa sähköpostilla tms. kirjallisin tavoin.

Vierailija
32/38 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesilaitoksen huoltaja.

Vierailija
33/38 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietokoneohjelmoija. Olen itse erittäin erakko luonne, ja teen koodausta firmalle, joka antaa tehdä lähes 100% töistä kotoa etänä. Ei tarvi edes mennä siis mihinkään konttorille juuri koskaan. Meidän firmassa osa asuu ulkomaillakin ja siellä tekee hommiaan.

Tämä

Vierailija
34/38 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätikköporaaja!

Kyllä nekin toimiin jonkinlaisena tiiminä, ei sinne ketään yksin laiteta.

Vierailija
35/38 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi, vanginvartija

Vierailija
36/38 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelma-ammattini olisi joku sellainen, joka saisi olla kotona päivät pitkät, tapaamatta ketään. Kirjailija tms. Ajatelkaa, että olen hoitaja ja jokainen päivä on kidutusta ja roolinvetämistä. Työpäivän jälkeen olen totaalisen loppu, kaikkeen teeskentelemiseen sekä lässytykseen.

Jotenkin arvasin, että asia koskettaa nimenomaan hoitajia :D Täysin samat sanat, sanoo toinen hoitaja. 

Miten muuten arkistonhoitajaksi kouluttaudutaan ja minkälaista työtä se on? Kellään kokemuksia?

Vierailija
37/38 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuskit ja metsätyökoneiden kuljettajat saavat touhuta aika omissa oloissaan.

Vierailija
38/38 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjastonhoitaja

Sairaalan sihteeri

Arkistorotta

Kirjastonhoitaja on jatkuvasti tekemisissä asiakkaiden kanssa ja taustatyökin tehdään tiimeissä.

Ja sairaalan sihteerikin on se, joka siellä puhelimeen vastailee ja on vuorovaikutuksessa jonkun kanssa lähes koko ajan. Ei jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi