Mitkä ammatit sopivat sellaisille, jotka eivät pidä ihmisistä?

Vierailija

Luetelkaapa.
Olen harkinnut työpaikan vaihtoa.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Minä olen suunnitteluinsinööri, mutta on paikasta kiinni. Toisissa paikoin joutui olemaan paljonkin ihmisten kanssa tekemisissä. Minä joudun aika vähän, esimies hoitaa kaikki palaveeramiset itse. Jonkun verran on ihmisten kanssa olemista, mutta sen verran vähän, että pärjään. Lisäksi ne ihmiset ovat pitkälti samoja. 

Vierailija

Mä olen perhepäivähoitaja. Lapsista pidän mutta aikuisista en, mutta en anna sen näkyä työssä. Sosiaaliset tilanteet aikuisten kanssa ovat lyhyitä, parhaimmillaan vain joitakin sekunteja, ja koko päivän saa olla vain lasten kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle suositeltiin arkistonhoitajan työtä samaan vaivaan.
Ja metsäkoneenkuljettaja oli toinen vaihtoehto.

Koneenkin voi kokea uhaksi, sehän on kuin ihminen, pörrää ja pörrää!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olen perhepäivähoitaja. Lapsista pidän mutta aikuisista en, mutta en anna sen näkyä työssä. Sosiaaliset tilanteet aikuisten kanssa ovat lyhyitä, parhaimmillaan vain joitakin sekunteja, ja koko päivän saa olla vain lasten kanssa.

Ihanaa, että "saat olla" etkä "joudu olemaan". Toivottavasti lapsiani hoitaa tulevaisuudessa joku, jolla on sama asenne! :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kirjastonhoitaja

Sairaalan sihteeri

Arkistorotta

Kirjastonhoitajan työhän on hyvin pitkälti asiakaspalvelua, jossa joutuu paapomaan myös huonosti käyttäytyviä nuoria ja juoppoja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat