Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö nainen siitä, jos mies soittaa hänelle pianoa?

musikantti
09.11.2015 |

Esimerkiksi soittaa hänelle säveltämän kappaleen :)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa. Ainakin suhteen alkuvaiheessa romanttista. Nykyisin me mieheni kanssa molemmat hieman ärsyynnytään toisen soittamisesta (minä soitan pianoa, mies kitaraa). Se tarkoittaa pikkulapsiperheessä että toinen "lusmuilee", jos ymmärrätte. Joo että näin romanttista 7 avioliittovuoden jälkeen...

Vierailija
42/48 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim.Hugh Lauriehan on pianomiehiä että jos hän soittaa niin luulis tykkäävän.Minä ainakin tykkäisin!

Onkohan oikeasti vai olikohan vaan opetellut ne pari biisiä Houseen?Eikä niitäkä vissiin kokonaan soittannut.

Osaa se soittaa ihan oikesti, katso esim. tämä video

Ok no kyllähän tuo pimputtelee;)Varmaan joku karma iskee kun kerran piruilin rumasti jollekkin mammalle joka täällä vonkas tuon papan perään ja olen kohta ite korviani myöten kusessa ton miehen perään:-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä sopisi romanttinen taustamusiikki jos on kunnollista eikä väliä millainen musiikki nörtti sitä soittaisi, kunhan soittaisi hyvin ja pysyisi taustalla itse kun olen romanttisella illallisella jonkun komean miehen kanssa.

Vierailija
44/48 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kyllä sopisi romanttinen taustamusiikki jos on kunnollista eikä väliä millainen musiikki nörtti sitä soittaisi, kunhan soittaisi hyvin ja pysyisi taustalla itse kun olen romanttisella illallisella jonkun komean miehen kanssa.

Entä jos se muusikko on komea?

Vierailija
45/48 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim.Hugh Lauriehan on pianomiehiä että jos hän soittaa niin luulis tykkäävän.Minä ainakin tykkäisin!

Onkohan oikeasti vai olikohan vaan opetellut ne pari biisiä Houseen?Eikä niitäkä vissiin kokonaan soittannut.

Osaa se soittaa ihan oikesti, katso esim. tämä video

Ok no kyllähän tuo pimputtelee;)Varmaan joku karma iskee kun kerran piruilin rumasti jollekkin mammalle joka täällä vonkas tuon papan perään ja olen kohta ite korviani myöten kusessa ton miehen perään:-D

Ei Hugh Laurie mikään pappa kyllä ole :D onhan sillä ikää, mutta on kyllä ulkonäöllisesti erinomaisesti säilynyt.

Vierailija
46/48 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ainakin minä pidän

N17

Vierailija
47/48 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kysymys.

Varmasti ihana mieskin , joka tätä kysyi.

Vierailija
48/48 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää lukea tällaista ketjua. Meillä on lapsuudenperheessä aina soitettu, kaikki soittavat jotakin, niin myös mun lapset. Me vietetään joskus aikaa soittamalla keskenämme. Ja juhlissa aina. Mieheni on myös musikaalinen. Hän soittaa usein, mm pianoa. On usein soittanut ja laulanut mulle. Musiikki on kieli. Meille itsestäänselvä ja tärkeä. Mun mielestä olis kamalaa jos mies ei osais soittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä