Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö nainen siitä, jos mies soittaa hänelle pianoa?

musikantti
09.11.2015 |

Esimerkiksi soittaa hänelle säveltämän kappaleen :)

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hyvä pianisti ja jokainen mies on tykännyt tosi paljon, jos soitan. Ei siis mitään konserttoa, mutta epämusikaallisistakin miehistä on ollut kiva, jos soitan niille jonkun tutun/nätin/hauskan kappaleen. Olen saanut siitä ihailua ja ihan vilpittömin mielin.

Vierailija
22/48 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin tykkäisin!

"yäks, jotenki ällöö jos mies soittaa pianoa"

No tota...https://www.youtube.com/watch?v=92VQMOxFOi8

Pakko sanoa että mielummin se Hugh Laurie.Linkatkaapa joku sitä!Minä olen syntynnyt 80-luvulla niin olen niin vanha etten osaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni soittaa pianoa ja on siinä todella hyvä. Itse pidän todella paljon siitä kun hän soittaa, etenkin klassista musiikkia. En niinkään välittäisi siitä, jos joku vain huviksensa soittelisi kaiken maailman iskelmiä, mutta vaikutun oikeasti taitavasta soitosta. Musiikkipiireissä toisiimme tutustuimme. 

Vierailija
24/48 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! Musikaaliset ja herkät miehet sytyttää!

Vierailija
25/48 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin tykkäisin!

"yäks, jotenki ällöö jos mies soittaa pianoa"

No tota...https://www.youtube.com/watch?v=92VQMOxFOi8

Pakko sanoa että mielummin se Hugh Laurie.Linkatkaapa joku sitä!Minä olen syntynnyt 80-luvulla niin olen niin vanha etten osaa..

Ai,ai:-DDEi mennyt ihan putkeen edes tuo viestin lainaaminen!No siinäpähän näitte.

Vierailija
26/48 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno otsikko hei - kaikki naiset joko pitävät tai eivät pidä pianonsoitosta, kun nyt vaan tietäisi että kumpi!

Vierailija
27/48 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi tapaa soittaa pianoa naiselle tyylikkäästi. Joko soittaa jotain dramaattista raivon vallassa niin että tukka valahtaa otsalle, tai sitten tapailee koskettimia laiskan jazzahtavasti viskilasi pianon (tai flyygelin) päällä, huulilla savuke josta kohoaa savukiehkura.

Vierailija
28/48 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta kivempaa olis soittaa yhdessä!

Vierailija
29/48 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva, jos mies osaa soittaa pianoa, mutta en silti pidä ollenkaan yksityisistä konserteista. En miehen enkä kenenkään muunkaan soittamana. Sitten, jos se pimputtelee omaksi ilokseen, eikä mun tartte teeskennellä kuuntelevani, se on ihan ok. Kerran entinen poikaystäväni (joka on nykyinen aviomieheni) soitti mulle kitaraa ja lauloi omatekemänsä biisin. Hitto että olin vaivaantunut, en edes tiennyt minne katselisin. 

Vierailija
30/48 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vaan on soittotaitoinen, niin todellakin pidän siitä että minulle konsertoidaan! Ja olen niitä yksityiskonsertteja saanutkin, niin pianisteilta, kitaristeilta että laulajilta. Olen myös itse pitänyt yksityiskonsertteja, varsinkin eräs eksäni rakasti kuunnella sävellyksiäni ja laulamistani. Hän myös itse sävelsi intohimoisesti, vaikkei ollutkaan kovin taitava laulaja itse, parempi soittamaan kuin laulamaan. 

Vierailija
31/48 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on musikaalinen, hänen kotonaan on soitettu ja laulettu ja soitat edes kohtuullisesti, niin varmasti pitää harrastuksestasi! Anna mennä vaan! :) Itsekin pidän ihan varauksetta soitosta, vaikka muutoin mielestäni varsinaiset muusikot ovat hieman liian renttuja makuuni.

Vierailija
32/48 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tottakai :)

jos se on näppärä sormistaan niin se osaa varmaan hyvin käyttää sitä sormitaitoa myös sängyssäkin..

Vierailija
33/48 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se olisi ihanaa...

Ystäväni joskus nuoruudessa soitti pianoa taitavasti ja halusi joskus soittaa minulle, menin aina ihan transsiin...

Vierailija
34/48 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti musikaalisesti lahjakas, niin kuuntelen mielelläni. Eikä ole instrumentilla väliä :)

Vierailija
35/48 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim.Hugh Lauriehan on pianomiehiä että jos hän soittaa niin luulis tykkäävän.Minä ainakin tykkäisin!

Onkohan oikeasti vai olikohan vaan opetellut ne pari biisiä Houseen?Eikä niitäkä vissiin kokonaan soittannut.

Vierailija
36/48 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim.Hugh Lauriehan on pianomiehiä että jos hän soittaa niin luulis tykkäävän.Minä ainakin tykkäisin!

Onkohan oikeasti vai olikohan vaan opetellut ne pari biisiä Houseen?Eikä niitäkä vissiin kokonaan soittannut.

Osaa se soittaa ihan oikesti, katso esim. tämä video

Vierailija
37/48 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti joo

Vierailija
38/48 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi... tosi kiusallista! Soita ainoastaan pyydettäessä.

Vierailija
39/48 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkäisi... tosi kiusallista! Soita ainoastaan pyydettäessä.

sinä et ymmärrä musiikista mitään

Vierailija
40/48 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin pidän! :) <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän