Onko oksentelu niin kauhea tapa? Ylensyömisen jälkeen
Ahmin toisinaan ja oksennan. Näin on ollut vuosia. Parempi olisi jos syöminen olisi normaalia, mutta jos ei vaan ole niin eikö ole ok korjata virheliike oksentamalla? Uskon että tällä olen välttänyt pari kg. vai Miten sit vois lopettaa ahmimisen?
Kommentit (22)
Kyllä mä haluan lopettaa, tuntuu vaan utopistiselta ajatukselta se,että söisin normaalisti. Vaihtoehtoina näkyy siis toisinaan liika syöminen ja oksentelu,tai sitten ne liikakilot... en halua olla lihava! Ehkä sitten täytyisi oikeasti käydä läpi se työ, että opettelis normaaliksi. Onhan mulla onnistumistakin, jokaisen liikasyömisen jälkeen en oksenna. Mutta aika surullinen "onnistuminen" että vain syö liikaa. Jotkut osaa syödä sopivastikin. En kyllä usko, että musta tulee ikinä ihmistä, joka syö vain pari palaa suklaalevystä. Kyllä se menee kaikki. Ap
Aika +-0 tuo on. Tuskin suurta hallaa harva oksentelu tekee, mutta tuskin siitä suurta hyötyäkään on pidemmällä juoksulla. Todennäköisesti syöt oksentamasi kalorit esim. seuraavana päivänä takaisin joten hyöty on olematon. Mutta mikäs siinä, saahan ne rahat noinkin kulutettua, pöntöstä alas kirjaimellisesti.