Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 24 enkä voidi ikinä olla yli 30-vuotiaan miehen kanssa

Vierailija

Ei, en pidä yli kolmekymppisiä ällöttävinä vanhuksina, mutta ihan eri elämäntilanteesssa olemme. Itse olen suhteellisen nuori, opiskelen vielä, pidän juhlimisesta ja huolettomasta elämästä.
Kolmekymppiset usein haluavat naimisiin ja lapsia, nämä asiat ovat minulle kauhistus.

Kommentit (13)

Vierailija

Arvaa mitä oon tehnyt koko syksyn? Bilettänyt, käynyt vähän koulussa ja tehnyt osa-aikatöitä. En halua naimisiin enkä todellakaan lapsia. Pakko olla provo

M32

Vierailija

Voi kuule, kyllä sekin aika vielä tulee kun kolmekymppinen tuntuu oikein sopivalta. Ja sitten tulee sekin aika, kun kolmekymppinen tuntuu liian nuorelta. :) Ja sitten kun jonkun kanssa kolahtaa kunnolla, ei iällä ole enää mitään merkitystä.

Vierailija

Mäkin oon 24-vuotias nainen ja en voisi olla yli 30-vuotiaan miehen kanssa. Tuon eri elämäntilanteen lisäksi yli 30v miehet ovat jo sen verran rupsahtaneet, etten tunne heitä kohtaan vetoa.

Vierailija

Ai jaa! No minä olen saman ikäinen, kuin sinä ja minulla on kaksi lasta, opiskelut opiskeltu ja käyn töissä.

Eli minä olisin ihan samassa elämäntilanteessa, kuin iso osa yli 30-vuotiaista.

En nyt muutenkaan ihan ymmärtänyt tätä sun pointtia tässä alotuksessa...?

Vierailija

Kuuden vuoden ikäero aikuisista puhuttaessa tarkoittaa tietenkin automaattisesti sitä, että ollaan AIVAN eri elämäntilanteessa. Jep, jep. Ei kai tuohon voi mitään muutakaan sanoa.

Vierailija

Just. Kategorisesti näin voi ollakin, mutta itse ainakin biletän enemmän kuin kukaan parikymppinen, ja lapset eivät voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei, en pidä yli kolmekymppisiä ällöttävinä vanhuksina, mutta ihan eri elämäntilanteesssa olemme. Itse olen suhteellisen nuori, opiskelen vielä, pidän juhlimisesta ja huolettomasta elämästä.
Kolmekymppiset usein haluavat naimisiin ja lapsia, nämä asiat ovat minulle kauhistus.

No loistavaa tietää. Upeaa kun kerroit.

Vierailija

Mä oon kohta 30-v nainen ja haluan alle 25-vuotiaita miehiä. Vanhempikin käy, jos ei perhehaaveita tai semmoista "rauhoittumista" muutenkaan, eikä fyysisesti kovin iäkkään oloinen.
Mitä jos ei halua koskaan niitä aikuisten juttuja?
Mitä sitten, kun olen liian vanha parikymppisille?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat