puolison ex ja perhe facebookissa

Uusi ulkopuolinen

Miltä teistä tuntuu, kun puolisonne facebookkaverina onhänen exänsä? Ja aikuiset lapset, jotka laittavat faceen esim. lapsuuskuvia tyyliin minä ja iskä yms. ja sitten koko entinen perhe sukua myöten käy tykkäämässä kuvista ? Itestä tuntuu, että siellä se entinen perhe elää onnellista perhe-elämää somessa vanhoja hyviä aikoja muistellen. Eli tuntuu pahalta.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

En ole itse tuollaisessa tilanteessa, mutta mikäli olisin niin eihän se minulle kuuluisi millään tavalla. Puolison aikuisilla lapsilla on täysi oikeus omaan lapsuuteensa ja sen muisteluun, tietysti huomioiden että kaikilta kuvassa esiintyviltä on lupa julkaisuun. Samoin puolisolla on täysi oikeus olla omien lastensa ja muiden sukulaistensa fb-kaveri. On oikeus olla jopa exän ja exän sukulaisten fb-kaveri, jos he näin haluavat.

Toista ihmistä ei voi omistaan, se olisi hyvä muistaa itse kunkin.

Vierailija

oletko nyt tosissasi? Ei se ero poista niitä onnellisia aikoja eikä elettyä elämää. Olet aika lapsellinen, jos siitä olet lapsellinen.

Miksi ihmeessä ne aikuiset lapset eivät saisi postata kuvia menneisyydestään? Ja miksi ihmeessä sukulaiset eivät saisi niistä tykätä? Normaalia toimintaa, kasva aikuiseksi!

Vierailija

Mulla on juuri sama tilanne. Puolison aikuiset lapset postaa lapsuuskuvia missä he on kaikki ja minä pöhlö en ole ymmärtänyt tuosta asiasta nokkiini ottaa. Siis sehän on heidän yhteistä historiaa ja mulla oma historiani muualla. Miksi tuollaisesta pitäisi hermostua?

Vierailija

Jep, tämä olikin eka postaus, joka vastasi asiallisesti kysymykseen eli miltä tuntuu :) Eli sulle ihan ok :) Keskustelua ja tuntemuksia kaipailin, en tuomitsemista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miltä teistä tuntuu, kun puolisonne facebookkaverina onhänen exänsä? Ja aikuiset lapset, jotka laittavat faceen esim. lapsuuskuvia tyyliin minä ja iskä yms. ja sitten koko entinen perhe sukua myöten käy tykkäämässä kuvista ? Itestä tuntuu, että siellä se entinen perhe elää onnellista perhe-elämää somessa vanhoja hyviä aikoja muistellen. Eli tuntuu pahalta.

Niin onhan se hirveää että miehesi omat lapset muistelee lapsuuttaan.
Se nyt vaan on niin että miehelläsi on menneisyys. Oisit ottanut peräkammarinpojan jolla ei ole menneisyyttä.
oikeasti, olet mielestäni sairas. Vain sairas ihminen on mustasukkainen miehensä lapsille. Hyväksy se ettet sinä ole maailmannapa,et edes miehellesi.

Vierailija

Nyt on itsetunto heikoissa kantimissa. Yritähän päästä asian herraksi ja ymmärtää eletty elämä. Kaikilla on historiansa, sullakin.

Eivät he sua kiusatakseen niitä kuvia laita, vaan haasteen ja/tai isänpäivän.

Mikä sua tilanteessa loukkaa?

Sä olet osa tulevaisuutta, ehkä..

Vierailija

Minusta olisi hienoa päästä kuvien kautta osalliseksi siitä ajasta, kun itse en ollut kuvioissa! Näkisin sen ilmeen, mikä isällä on, kun sylittelee esikoistaan, opettaa pientä ajamaan pyörällä ja saa tukka pörrössä isänpäiväkahvit ja -kortit sänkyyn.Kävisin tykkäämässä myös, ja kommentoimassa, miten söpöjä he ovatkaan olleet pieninä :-) <3  Voi olla, että aina ei ihan täysin joka sopukalla siltä tuntuisi, mutta mitä väliä, jos näin kaikilla on hyvä mieli. Nyt on kuitenkin nyt, ja on tärkeää, että välit ovat ja pysyvät hyvinä joka suuntaan.

Vierailija

Minusta tuntuu hyvältä tietää, että rakkaallani on ollut hyvä elämä, hyviä ihmissuhteita ja että hän on osannut olla hyvä isä, jo ennen kuin minä olen ollut hänen elämässään. Tiedän saaneeni kultapalan, joka on lapsilleenkin tärkeä - niin kuin pitää ollakin.

Tosin tietysti, itse olen ihminen jolla on myös ollut hyvä elämä ja on hyvä elämä nytkin. Minun ei ole tarvis olla mustasukkainen tai kateellinen kenellekään, enkä myöskään pelkää jääväni elämässä osattomaksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat