Ketuttaa ku pientä oravaa!

Vierailija

Onko perhetyöntekijällä oikeus neuvoa joka vatun asiasta ja pitää asiakasta jotenkin tyhmänä? Olen niin pottuuntunut, kun selkeästi yrittää päteä koko ajan. Luulisi kyllä näkevän, että hoidan hommani hyvin. Haluaisin lopettaa perhetyön, koska se saa niin pahalle päälle. Muuten meillä menee perheenä todella hienosti, mutta en vaan jaksa viihdyttää perhetyöntekijää. Hitto! Eikö heilläkin ole ammattirooli vai pitääkö minun kuunnella joka viikko miten perhetyöntekijä on viettänyt vkonloppua tai muuta. Minua ei kiinnosta! Olen toipunut sairaudestani ja mikään ei ärsytä enempää kuin se, että joku pätee ja neuvoo kuin jotain holhottavaa. Miksei voi päteä jossain muualla kuin töissä, stna! Ystäviä kuuntelen mielelläni koska he ovat ystäviä. Sanoisin suorat sanat, mutten viitsi, ettei tule seurauksia. Olen kiitollinen saamastani avusta, mutta rajansa kaikella.
Mitä mieltä olette? Perhe voi hyvin ja olemme onnellisia. Tekisinkö oharit vai mitä. On niin paljon omiakin tekemisiä ja suunnitelmia, että ärsyttää antaa aikaa jollekin pätijälle. Me teemme omat päätökset harrastuksista ja menoista eikä siihen ole v..u ulkopuolisilla mitään sanomista!

Kommentit (2)

Vierailija

Sano sille, että et tarvitse neuvoja. Jotkut ihmiset tosiaan rakastaa sitä, että saavat sanoa sen "viisaan" sanansa joka asiaan.
Mitä se edes tekee, jos ette tarvitse apua kodinhoitoon. Istuu, neuvoo ja viisastelee vai? Elä omalla tyylilläsi. Sinun tyylisi voi olla ihan yhtä hyvä kuin hänenkin. Ei ole kahta samanlaista perhettä, joten sen takia neuvominen on turhaa mielestäni, jos et hänen neuvojaan pyydä. Saathan sinä vaikka seisoa päälläsi loppuajan, jos lasten turvallinen kasvu ja kehitys on taattu.
Jos se ei ole, niin toki hänen täytyy ohjeistaa sinua. Jos et muuta keksi, niin anna harava käteen ja laita pihatöihin tai muuta hyödyllistä. Olette siis lasun asiakkaita, kun teitä tuetaan tahdonvastaisesti. Nyt vaan teetät kaikki hanttihommat sillä ja itse nostat jalat pöydälle ;)

Vierailija

Kyllä olemme. En tajua miten kauan olemme suurennuslasin alla. Siinäpähän syynää, jos siitä jotain tyydytystä saa. Luulisi ammatti-ihmisen ymmärtävän milloin perhe tarvitsee apua ja milloin ei. Olen osoittanut kiitollisuuteni saamastani avustaja nyt toivon, että myös minun valintoja kunnioitetaan. Tämä suomalainen kyttäystoiminta on vaan jotenkin sairasta. Taidan lähteä purkamaan tätä tunnelatausta kuntosalille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat