Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ex-miehen voi saada takaisin?

Vierailija

Kumpikaan ei ole pettänyt. Minä pistin välit poikki kun en uskonut hänen olevan oikea enkä arvostanut häntä. Nyt osaisin arvostaa sillä olen muuttunut. En ole koskaan katunut mitään näin paljon.
Millä keinolla saan hänet takaisin? Sydämeen sattuu.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Turha itkeä kun paska on jo housuissa. Voithan sinä kertoa tuntemuksistasi exälle, mutta hän päättää yrittääkö kanssasi uudestaan vai ei. Turha mitään sen kummempia pelejä on alkaa pelaamaan. Hyväksy se, että teit virheen kun et häntä arvostanut ja ala katselemaan muita miehiä.

Vierailija

Ajattele asiaa siltä kannalta että kaikista maailman miehistä eksäsi on se jonka olet joskus huomannut itsellesi sopimattomaksi. Ja hän on vielä suhteenne jälkeen käynyt läpi eroprosessin, joten mahdollisuudet, että palaisitte yhteen, ja olisitte onnellisia yhdessä ovat aika heikot.

Mieti seuraavissa suhteissasi mitä olet edellisestä oppinut, ja ehkä silloin onnistuu paremmin. Mutta unohda eksäsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Turha itkeä kun paska on jo housuissa. Voithan sinä kertoa tuntemuksistasi exälle, mutta hän päättää yrittääkö kanssasi uudestaan vai ei. Turha mitään sen kummempia pelejä on alkaa pelaamaan. Hyväksy se, että teit virheen kun et häntä arvostanut ja ala katselemaan muita miehiä.

Mutta kun ei muut kiinnosta. Ennen kiinnosti etsiä miehiä netistä yms mutta ei enää. Haluan hänet takaisin. Hänen kanssaan oli hyvä olla. Tunnen itseni idiootiksi.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Menet puhumaan miehelle miltä sinusta tuntuu ja mitä haluat.

Olen yrittänyt soittaa mutta hän ei halua puhua. On kuulemmma rakastunut naiseen jonka löysi netistä eromme jälkeen.
Siksi hän ei voi jutella kanssani. Tiedän että hän on nyt huumaantunut uudesta naisesta mutta kunhan alkuhuuma on ohi ehkä hän tajuaa mitä meillä oli.
Olimme pari vuotta yhdessä. Ap

Vierailija

Jos on sanonut että ei halua puhua ja on rakastunut toiseen niin ei siinä oikein mikään auta. Anna olla ja mene eteenpäin, vaikka tuntuisi mahdottomalta. Nm. kokemusta on. Kyllä se siitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet puhumaan miehelle miltä sinusta tuntuu ja mitä haluat.

Olen yrittänyt soittaa mutta hän ei halua puhua. On kuulemmma rakastunut naiseen jonka löysi netistä eromme jälkeen.
Siksi hän ei voi jutella kanssani. Tiedän että hän on nyt huumaantunut uudesta naisesta mutta kunhan alkuhuuma on ohi ehkä hän tajuaa mitä meillä oli.
Olimme pari vuotta yhdessä. Ap

Nyt jotain itsekunnioitusta. Tuolla roikkumisella et voita mitään. Hivelee kyllä eksäsi itsetuntoa kun vuoden takainen suhde vielä itkee perään, mutta sinun mahdollisuuksiasi saada eksä takaisin käytöksesi ei paranna.

Jatka elämääsi, ja unohda eksäsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei muut kiinnosta. Ennen kiinnosti etsiä miehiä netistä yms mutta ei enää. Haluan hänet takaisin. Hänen kanssaan oli hyvä olla. Tunnen itseni idiootiksi.
Ap

Se on kasvun paikka sitten. Jatka elämääsi vähän viisaampana.

Vierailija

Ei meillä ollu mikään itsetunnonpaikkaus-suhde. Meillä oli oikeesti kivaa. Tehtiin kaikkea yhdessä ja oli niin helppo olla. En mä usko että hänelle minun soittelut olisi jotain itsetunnon buustausta. Mä vaan yritän tehdä hänelle selväksi kuinks paljon kadun. Mulla on vahva usko siihen että me nähdään vielä. Meillä jäi tekemättä niin paljon asioita mitä suunniteltiin. En ole valmis luopumaan. Olkoon naisen kanssa sen aikaa että tajuaa mitä meillä oli ja mitä vielä tulisi olemaan.
Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat