Miten ex-miehen voi saada takaisin?
Kumpikaan ei ole pettänyt. Minä pistin välit poikki kun en uskonut hänen olevan oikea enkä arvostanut häntä. Nyt osaisin arvostaa sillä olen muuttunut. En ole koskaan katunut mitään näin paljon.
Millä keinolla saan hänet takaisin? Sydämeen sattuu.
Kommentit (26)
Tuntuu kuin olisin todella paha ihminen.
Ap
Onko ap sitä ihmistyyppiä, johon ei toimi kuin lähestymiskielto?
Karmivaa.
No, annetaas nyt sitten tällainen äidillisen asiallinen vastaus:
Et varmaankaan ole paha ihminen (toivottavasti), mutta nyt sun vaan on pakko hyväksyä realiteetit ja oppia niistä jotain. On ok katua tekemäänsä virhettä, mutta et voi enää jälkikäteen VÄKISIN pakottaa ketään takaisin suhteeseen kanssasi. Miehesi on mennyt eteenpäin, on rakastunut ja on suhteessa.
Turhaan elättelet toiveita, että hän pian eroasi ja jotenkin mystisesti tajuaisi, että juuri te olitte luodut toisillenne. Tällaisesta ajattelutavasta on vain itsellesi hallaa. Se, että sinulle suhteenne oli ainutkertaisen mahtava, ei tarkoita että mies ajattelisi niin, ainakaan enää. Voi toki olla, että hän joskus eroaa ja kohtaatte uudelleen, jos itse vielä olet vapaa tuolloin. Mutta siihen voi mennä 10-20 vuottakin. Ajattelitko koko tuon ajan vain odotella?
Ihan vaan järjellä ja sydämellä sanon: mene elämässäsi eteenpäin ja vaali saamaasi opetusta arvokkaana elämänkokemuksena. Käännä se vahvuudeksesi, äläkä enää seuraavassa suhteessa tee ainakaan samoja virheitä. You can do it!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha itkeä kun paska on jo housuissa. Voithan sinä kertoa tuntemuksistasi exälle, mutta hän päättää yrittääkö kanssasi uudestaan vai ei. Turha mitään sen kummempia pelejä on alkaa pelaamaan. Hyväksy se, että teit virheen kun et häntä arvostanut ja ala katselemaan muita miehiä.
Mutta kun ei muut kiinnosta. Ennen kiinnosti etsiä miehiä netistä yms mutta ei enää. Haluan hänet takaisin. Hänen kanssaan oli hyvä olla. Tunnen itseni idiootiksi.
Ap
Pasi, on syynsä sille miksi tunnet niin. 0/5
On siis väärin tehdä virhe ja katua sitä?
Ap