Lapsen hankkineet

Vierailija

Miksi olette lapsen halunneet kun olette raskautta havitelleet ja siis saaneet lapsen?
Itse en pidä lapsista ollenkaan, en voisi kuvitella hankkivani lapsia......

Kommentit (9)

Vierailija

Tänään juuri sain itseni kiinni katsomasta lapsiani hölmö rakastunut hymy kasvoillani. Sanoin miehelleni sitten, että miten valtavan ihanaa ja mielenkiintoista on saada seurata yksittäisen ihmisen kasvua aivan alusta asti kenties eläkeläiseksi asti, jos oikein vanhaksi elän. Se on parempi tarina kuin mikään romaani.

Rakkaus siis on yksi syy haluta lapsia. Ei sillä, ettenkö rakastaisi miestäni; häntä rakastan ehkä jopa eniten. Mutta lapset tuovat elämään vielä enemmän rakkautta. Ei kaikkien tarvitse lapsia haluta, mutta harva lasten saamista katuukaan.

heh

Vierailija kirjoitti:
Miksi olette lapsen halunneet kun olette raskautta havitelleet ja siis saaneet lapsen?

En minäkään välitä muiden lapsista pätkääkään. Kuvittelin naiviisti pitkään etten siis halua lapsia ollenkaan. Kas, nyt kun olen raskaana, odotan jo pientä ja tiedän että tulen sitä rakastamaan. Oma lapsi on aivan eri asia kuin muiden lapset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En minäkään välitä muiden lapsista pätkääkään. Kuvittelin naiviisti pitkään etten siis halua lapsia ollenkaan. Kas, nyt kun olen raskaana, odotan jo pientä ja tiedän että tulen sitä rakastamaan. Oma lapsi on aivan eri asia kuin muiden lapset.

Toivottavasti et nyt vain ole ajanut itseäsi siihen ansaan mihin moni.Olevinaan oma lapsi on sitten eri asia,mutta voin kertoa siinä vaiheessa kun vauva huutaa koliikkia monta tuntia putkeen 3kuukautta niin kyllä siinä luulot alkavat karista.Moni äiti ei myönnä mutta on niitäkin jotka tulevat katuneeksi että lapsi piti sitten kuitenkin saada.

Vierailija

No, minä olen aina tiennyt että haluan perinteisen perheen. Siihen kuuluu lapsi. Minusta lapsi on ihana, aivan valloittava. Kiehtovaa seurata hänen kasvuaan. Ja hienoa kun ollaan saatu jotain noin ihanaa aikaa puolison kanssa. Me vaan haluttiin.

Vierailija

Halusin koska kuvittelin voivani sitten elää ja tuntea normaalisti. Mutta ei se sitten ihan niin mennytkään, että ainakaan tuosta noin vain naks alkaisin toimia kuten muut. Varmaan yksi haaste juurikin rakastaa lapsiaan ja toimia sen mukaan.

Vierailija

Monelle se lapsi on vain itsestäänselvä osa elämän käsikirjoitusta. Olen jo tämän ikäinen, Hesari kirjoittaa koko ajan lapsiperheistä, kaveritkin hankkivat lapsia... kaipa niitä sitten minäkin hankin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat