Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoi tehdä mieli jonnekin lämpimään jouluna

Vierailija

Aloin eilen miettiä, että mitäs jos lähtiskin jonnekin lämpimään jouluksi. En ole koskaan tällaista tarvetta talvella kokenut, mutta nyt on jotenkin niin ankeaa, että tuntuu, ettei tätä talvea kestä. Mua vain ei huvittais lähteä pelkästään oman perheen kesken, mutta vanhempani (joiden kanssa yleensä joulu vietetään) eivät voi lähteä, koska heidän vanhaa koiraansa ei voi enää viedä koirahoitolaan. Meilläkin on koira, ja kahdelle koiralle onkin huomattavasti hankalampi saada hoitopaikka kuin yhdelle. Nyt ei tule mieleen oikein sellaisia ystäviäkään, jotka pääsisivät lähtemään. Äiti ehdotti, että jos vuokrattaisiin mökki jostain Suomesta, mutta ei se nyt oikein houkuttele.
-
Tapaako kukaan palstalainen viettää joulunsa jossain lämpimässä maassa? Millaisia jouluja olette viettäneet?

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Perinteisesti olemme olleet Malediiveilla, mahtavaa, suosittelen!

Jos huvittaa, kerro vähän joulunvietostanne siellä! Mä ajattelin jotain lähempänä olevaa kohdetta, koska meillä on pienet lapset, eikä pitkä lentomatka houkuta. Realistisesti ajatellen Kanariansaaret taitavat olla lähimpänä oleva lämmin paikka, joten ehkä sinne voisi sitten mennä. Yhden kaverin nyt jo edesmennyt äiti asui Teneriffalla, joten tältä kaverilta voisi saada ihan hyviä vinkkejä retkeilyyn ym. Oon käsittänyt, että Teneriffalla on tosi kaunis luonto, se nyt lähinnä kiinnostaisi.

Ap

Vierailija

Itse olen lähdössä perheeni kanssa ensimmäistä kertaa jouluksi Teneriffalle. Meidän joulun viettoomme ei siellä tule kuulumaan mitään erityistä, mutta paikka on tuttu ja tuttuja ihmisiäkin siellä on, varmasti nautimme.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen lähdössä perheeni kanssa ensimmäistä kertaa jouluksi Teneriffalle. Meidän joulun viettoomme ei siellä tule kuulumaan mitään erityistä, mutta paikka on tuttu ja tuttuja ihmisiäkin siellä on, varmasti nautimme.

Hah! Ehkä nähdään siellä :) No ei, tällä hetkellä vaikuttaa aika epätodennäköiseltä, että lähdemme.

Ap

Vierailija

Kyllä vähän harmittaa, kun en lähtenyt täksi jouluksi Teneriffalle, jossa olen usein ollut ja olen ollut aina tosi tyytyväinen. Ei sattunut olemaan kaveria lähtöön.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat