Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa häät laivalla - miten kieltäydyn?

T

Tilanne on tämä: menemme naimisiin seuraavana syksynä ja mies haluaa hääjuhlan risteilijällä. Mihinkään luksusristeilyyn ei tietenkään ole varaa meillä eikä vieraillakaan, joten joutuisimme varamaan perinteisen risteilyn esim. Viroon. Mies on laivaharrastelija ja tällä olisi suuri tunnearvo hänelle, mutta kuolen jo nyt häpeästä. Olen suunnitellut jo päässäni seremoniat ja juhlatilaisuudet alusta loppuun, eikä minkään ihmeen laiva siihen kyllä kuulu. En halua loukata miestäni, mutta en halua taipua. Olenko minä väärässä?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Ota himmeä pankkilaina ja maksa sitä loppuelämäsi. Siinä sinulle ratkaisu.

Prinsessaharhailija olet. Häät voi toteuttaa pienelläkin summalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tilanne on tämä: menemme naimisiin seuraavana syksynä ja mies haluaa hääjuhlan risteilijällä. Mihinkään luksusristeilyyn ei tietenkään ole varaa meillä eikä vieraillakaan, joten joutuisimme varamaan perinteisen risteilyn esim. Viroon. Mies on laivaharrastelija ja tällä olisi suuri tunnearvo hänelle, mutta kuolen jo nyt häpeästä. Olen suunnitellut jo päässäni seremoniat ja juhlatilaisuudet alusta loppuun, eikä minkään ihmeen laiva siihen kyllä kuulu. En halua loukata miestäni, mutta en halua taipua. Olenko minä väärässä?

Minäminäminä. minun häät!!!!!!!!!!!!! Miehesi on siis sivuseikka sinun haihatteludesi siunaamana?

Vierailija

Siis laivaharrastelija vai risteilyharrastelija? Koska jos laiva, vuokratkaa sellainen Helsingin edustan risteilijä ja menkää naimisiin siellä, sinne saat ruuat ja juomat ja bändinkin jos niin tahdot. Toki tietty toivoen että se karsein kesämyrsky ei satu samalle päivälle.. mutta sitten jäätte vaan satamaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ota himmeä pankkilaina ja maksa sitä loppuelämäsi. Siinä sinulle ratkaisu.

Prinsessaharhailija olet. Häät voi toteuttaa pienelläkin summalla.

Suunnittelemani hääni olisivat halvemmat. Olen selittänyt tämän jo miehelle. Hän ei usko! AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sano, että olet merisairas ihan luonnostaan!

Vittumaisella vitulla on aina kiristyskeino ja selitys valmiina.

Vierailija

Sano ettet halua. Et halua laivalle, et halua vieraita ihmisiä paikalle, mikä ikinä se onkaan mikä mättää.

Voisiko kompromissina olla esim. joku vuokrattava tila (laiva satamassa tyyliin Suomen Joutsen, sisävesialus, muu merihenkinen tila)

Voisiko tätä harrastusta jotenkin muuten tuoda esille, jos se nyt yleensäkään on pakko liittää teidän yhteiseen päiväänne?

Vierailija

Pitääkö joku oikeasti häät viron risteilyllä??? Onko tämä ihan yleinen juttu? Siellä juppojen keskelläkö?!

Vierailija

Pitäkää simppelit häät Suomessa, ja säästätte rahat oikeaan karibian risteilyyn joka voisi olla vaikka häämatka. Ei noissa viron laivoissa ole harrastelijoille mitään nähtävää, kun vaihtoehtona on nuo karibian risteilyt jotka on todellista luksusta. Karibian risteilyt on ihan kohtuuhintaisia, kun huomio että ne on täydellä ylläpidolla.

Vierailija

Häät on teidän kummankin. Joten kerro jo pian ettet halua laivahäitä. Ja miettikää yhdessä miten ne voisi korvata. Eikö riittäisi että hääpaikalta olisi meri/järvi näkymä. Jos olet luterilainen niin vihkimisenhän voisi suorittaa vaikka rannalla. (ehkä kannattasi silloin siirtää häitä kesäksi).

Sillä jos suostut viettämään häät jollaisia et halua niin usko pois se asia hiertää sinua lopun ikää. Häät on kuitenkin iso juttu. Siis teille kummallekkin.

Entä jos teidät vihittäisiin jonkin museopurjelaivan kannella ja sen jälkeen teidän hääjuhla olisi jossain muualla. Vaihtoehtoja on paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitääkö joku oikeasti häät viron risteilyllä??? Onko tämä ihan yleinen juttu? Siellä juppojen keskelläkö?!

Kun pitää saada LUKSUSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PRINSESSALLE LUKSUSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Miehen (ja varsinkaan oma) varallisuus on sivuseikka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ansioton jalusta pitää omassa päässä rakentaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat