Miten tekisin tänään?

Vierailija

Olen työtön pummi. Kirjoja en lue.

Onko jotain mitä voisi tehdä?

Kommentit (10)

Vierailija

Itse siivoaisin ensin jonkun paikan, minkä siivoaminen on vastenmielistä. Itselläni se on roskakaappi mutta voi jee kun tulee kiva fiilis kun sen on saanut tehtyä.

Sitten lähtisin kävelylle raittiiseen ilmaan. Lähtemisen vaikeutta voi olla, mutta jälkikäteen hyvä fiilis siitäkin.

Sen jälkeen voisin kokata/leipoa.

Illemmalla saunoisin kynttilänvalossa ja katselisin jonkin leffan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse siivoaisin ensin jonkun paikan, minkä siivoaminen on vastenmielistä. Itselläni se on roskakaappi mutta voi jee kun tulee kiva fiilis kun sen on saanut tehtyä.

Sitten lähtisin kävelylle raittiiseen ilmaan. Lähtemisen vaikeutta voi olla, mutta jälkikäteen hyvä fiilis siitäkin.

Sen jälkeen voisin kokata/leipoa.

Illemmalla saunoisin kynttilänvalossa ja katselisin jonkin leffan.

En saa itseäni siivoamaan. Jotain mielekästä tekemistä olisin voinut tehdäkin. Vaatekaapin järjestelyä olen viikon verran lykännyt. Se pitäisi laittaa vähän paremmaksi talvea varten, että talvivaatteet olisivat saatavilla. Tämän jätän harkintaan. (viikko jo harkittu)

Ympyrää kävelemään mua ei saa aseella pakotettunakaan. Pitää olla jotain tekemistä, että minut saa lähtemään lenkille. Esim. katsomaan tarjouksia 10 km päässä olevaan kauppaan, jossa on välillä hyviäkin tarjouksia. Silloin tekeminen onnistuu. Jos kävelen puistossa ympyrää, niin minua ottaa päähän koko matkan ajan.

Kokattavaakaan ei ole, kun kaikki on jo laitettu valmiiksi eilen.

Harkitaan tuota saunomista. Mitä siis tekisin päivällä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostat saamattomalta vätykseltä.

Kyllä, mutta mielekäs tekeminen onnistuu. Kävelin ja pyöräilin sitten 13km K-rautaan, josta ostin hyllyn kannattimia, kun kukaan ei keksinyt mitään hauskaa tekemistä. Tykkään tehdä käsilläni. 

Nyt saa hyllyn laitettua paikoilleen.

Naudan ulkofileepihvit ovat nyt lämpiämässä pöydällä. Täytyy paistaa ne seuraavana, nyt hörpin tässä teetä. Päätin sitten vielä tässä iltasella hoitaa lakanapyykin ja pestä peitotkin samalla. 

Imuroidakin voisi (tietenkin voisi vaikka joka päivä) täytyy harkita, kuten sitä talvivaatteiden järjestelyäkin. 

Täytyy huomiseksi yrittää keksiä jotain käsillä tehtävää. Eilen yritin saada vanhoja dos pelejä pelattua netissä, mutta java ei jostain syystä toiminut. 

Näin meillä tänään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat